Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste forumleden,
Heb enige tijd het forum niet gevolgd.
Waarom is er geen CI+ vraagbaak meer?
Moeten alle klanten over op een Horizon box?
Ik zie de CI+ cam op de home page van Ziggo, ook niet meer.
Heeft iemand info?
Alvast bedankt.
Er is op dit forum nog steeds een CI+ onderdeel:Beste forumleden,
Heb enige tijd het forum niet gevolgd.
Waarom is er geen CI+ vraagbaak meer?
Moeten alle klanten over op een Horizon box?
Ik zie de CI+ cam op de home page van Ziggo, ook niet meer.
Heeft iemand info?
Alvast bedankt.
Dat kan wel, staat nog steeds in mijnZiggo.Je kan smartcards toch niet meer activeren? Oftewel je moet bij de Upc-winkel zijn wil je nog CI+.