CI+ Support

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud2000

Forum Gebruiker
Berichten
4
Heeft iemand een idee hoe het zit met de support van de Smit CI+ 1.3. Heb de kaart gekocht bij de BCC, maar daar kun je niet terecht voor support. Op internet kon ik ook maar weinig vinden.

Wat ik eigenlijk wat ik zou willen weten;

- Is er een version log
- is er een todo list
- Hoe zit het met de Samsung on-demand (strepen beeld) bug
- Is de zap snelheid te verbeteren

Misschien is er wel een medewerker bij Ziggo die weer contact heeft met de fabrikant en ons kan inlichten?
 

Dannyhm

Forum Gebruiker
Berichten
15
De strepen op jou beeld komt door een UMTS mast die dicht bij jou huis staat. Sommige Samsung tvs zijn daar vatbaar voor.
In je Samsung tv zit een menu om de software van de ci+ module te updaten.
En nee je kan niet de zap snelheid aanpassen wellicht is het na een update van de software verbeterd?
 
Topicstarter
Topicstarter
R

ruud2000

Forum Gebruiker
Berichten
4
De strepen op jou beeld komt door een UMTS mast die dicht bij jou huis staat. Sommige Samsung tvs zijn daar vatbaar voor.
In je Samsung tv zit een menu om de software van de ci+ module te updaten.
En nee je kan niet de zap snelheid aanpassen wellicht is het na een update van de software verbeterd?

Strepen hebben niets met umts te maken.
zorg dat je zaken zeker weet voor je ze hier gaat delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan