• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

adje51

Ben in het bezit van een 42 PUS 7809/12 toestel
Met een USB externe HD Intenso 2TB USB3/2
Als ik op de knop van tv gids druk en dan een programma kies dan geeft de tv aan
gecodeerd programma controleer Ci en smartcart
en dan moet ik weer naar Ned1 en dan kan ik weer kijken
Ben erachter gekomen als ik de externe HD verwijder dat als ik dan weer programmagids kies en dan weer een zender ingeef hij het wel doet
Probleem gemeld bij Philips Support
hebben de Tv doorgelicht Via Mac adres zien geen problemen
Het Advies was om met Ziggo contact op te nemen
Daar konden ze me ook niet helpen ligt aan de HD correspondeert niet met de CI
Moest maar contact opnemen met de verkoper van de HD
Heb inmiddels al div HD,s geprobeerd maar steeds hetzelfde probleem

Is er iemand die daar ook een nare ervaring mee heeft of hetzelfde probleem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan