• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ci+ module

  • Onderwerp starter Onderwerp starter leeleeke94
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

leeleeke94

Hallo,

Vanmiddag een smartcard ontvangen van Ziggo. Alles geïnstalleerd en hij deed het gelijk. Nu zette ik net de tv aan en alleen Ned1 doet het, bij de rest komt gecodeerd signaal te staan. Wat kan ik doen. Heb al opnieuw naar kanalen gezocht, terug naar fabrieksinstellingen gezet niks werkt
 
Even laten registreren/aktiveren bij 1200. Of, als ie al op je naam staat bij ziggo, heraktiveren via mijnziggo of via 1200.
 
Ja hij is al geactiveerd, vanmiddag deed alles het
 
Weet ik veel, je geeft verder geen enkele relevante info.
Heb je ook al gezocht hier op dit forum naar vergelijkbare issue's?
 
Je krijgt nu een goed advies van catastrofus, maar je geeft niet aan of je dat wel of niet hebt opgevolgd.

(ik heb dat ook wel eens bij mij CI+ module. Ben ik aan het zappen en dan opeens 'gecodeerd' signaal. Na heractiveren via "mijn ziggo" werkt het dan weer)
 
Net opnieuw erin gedaan en kreeg dit Samsung-tv's volgen de CI+ 1.3 standaard. Als de TV een 'gecodeerd signaal' weergeeft is dat mogelijk het gevolg van een versie inconsistentie met CI+1.3. Neem in dat geval contact op met het Samsung Call center'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan