• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ci-module/ziggo-neotion-ci-cam-modul

  • Onderwerp starter Onderwerp starter aldina
  • Startdatum Startdatum
A

aldina

https://www.foka.nl/televisie/tv-accessoires/ci-module/Ziggo-neotion-ci-cam-module-mkii

ZIE site
 
Misschien binnen een jaar als we ziggo heten, zou wel mooi zijn, interactieve ci module plus dat je hem zelf kunt kopen,
doe mij er maar 2 vast. ;D

ziet er trouwens goed uit die Aldina ;)
 
Dan zou ik wel de duurdere Smit of Quantis pakken, heb problemen zien langskomen aangaande de Neomotion.
 
Bij UPC is de CI+ al interactief.
Bij NPO1, 2 en 3 kun je via de rode knop op de afstandsbediening al (gemiste) uitzendingen bekijken.
 
Non Nominandus zei:
Bij UPC is de CI+ al interactief.
Bij NPO1, 2 en 3 kun je via de rode knop op de afstandsbediening al (gemiste) uitzendingen bekijken.

Heeft niets met de ci+ temaken maar is gewoon HBBTV, dit kan je gebruiken als je tv dat ondersteunt. Zonder ci+ werkt het namelijk ook, mits je tv maar verbonden is met internet en hbbtv support.
 
Ja klopt, heb ik ook geprobeerd, vondt wel de beeldkwaliteit beduidend minder maar dat lijkt me normaal, ik vindt het ook niet zo interesant hoor dat interactive vandaar dat ik ook geen mediabox heb, wel het kunnen kopen i.p.v. huren lijkt mij wel aardig maar net als met alles heeft alles zijn voor en nadelen.
Ik zou genoeg hebben aan het dvb c pakket maar daar kan ik geen fox eredivisie live mee ontvangen en daarmee betaal ik hiervoor dan ook de hoofdprijs, dus dubbel, vindt dit niet kloppen maar dat heb ik hier wel eens meer over geschreven,
vindt het nog steeds koppelverkoop.
 
@devel, helemaal waar want ned. 1-2-3 is ongecodeerd.
 
Terug
Bovenaan