A
awjvanede
Ik heb sinds zaterdag een SMiT CI+-module van Ziggo in gebruik in mijn Sony Bravia 32W5500 (daarvoor met een losse HD-ontvanger gewerkt).
Zaterdag, zondag en vandaag overdag werkte alles perfect. Echter, vanavond zette ik mijn tv aan en krijg ik geen enkel beeld, menu of wat dan ook meer...
Van alles geprobeerd (ook op aanraden van dit oude topic: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=24587). Kabels eruit CI+module eruit, stroom eraf, echter niks helpt. Wat ik ook doe, ik krijg allen t groene ledje, het rode standby-ledje.
Ik lees soms dat ik een update van m'n tv ofwel van me CI+ module zou kunnen proberen, maar zonder beeld, in wat voor vorm dan ook, wordt dat lastig...:?
Iemand tips hoe ik het zaakje aan de praat krijg? (behalve een mail sturen naar Sony; dat heb ik al gedaan namelijk...)
Alvast bedankt!
PS. verkeerde koop geweest die SMiT-module...? :?
Zaterdag, zondag en vandaag overdag werkte alles perfect. Echter, vanavond zette ik mijn tv aan en krijg ik geen enkel beeld, menu of wat dan ook meer...
Van alles geprobeerd (ook op aanraden van dit oude topic: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=24587). Kabels eruit CI+module eruit, stroom eraf, echter niks helpt. Wat ik ook doe, ik krijg allen t groene ledje, het rode standby-ledje.
Ik lees soms dat ik een update van m'n tv ofwel van me CI+ module zou kunnen proberen, maar zonder beeld, in wat voor vorm dan ook, wordt dat lastig...:?
Iemand tips hoe ik het zaakje aan de praat krijg? (behalve een mail sturen naar Sony; dat heb ik al gedaan namelijk...)
Alvast bedankt!
PS. verkeerde koop geweest die SMiT-module...? :?
Laatst bewerkt door een moderator: