• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ module in Windows Home Server

  • Onderwerp starter Onderwerp starter connyislief
  • Startdatum Startdatum
C

connyislief

Ik zou graag een CI+ module in mijn Windows Home Server willen plaatsen. Dit om op te kunnen nemen op mijn server zodat deze opnames op alle Media Center apparatuur te bekijken is. (kids op kamer e.d.)

Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?

Zou dit kunnen?
 
Terug
Bovenaan