C
connyislief
Ik zou graag een CI+ module in mijn Windows Home Server willen plaatsen. Dit om op te kunnen nemen op mijn server zodat deze opnames op alle Media Center apparatuur te bekijken is. (kids op kamer e.d.)
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
Zou dit kunnen?
Heeft iemand van jullie hier al ervaring mee?
Zou dit kunnen?