• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ module als back-up Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter shiplover
  • Startdatum Startdatum
S

shiplover

twee weken geleden heb ik een Ci+ module besteld om een back-up te hebben als de Horizon box weer problemen geeft (uitval, bevriezen beeld, geen of haperende on demand). Vandaag, na twee weken telefonisch geïnformeerd naar status bestelling. HD medewerker moest het navragen bij collega. Bestelling staat in het systeem maar hij kon nog niet vertellen hoe lang het ging duren. Op mijn opmerking dat zo'n Ci+ module toch zeker zo van de plank getrokken kan worden en in een enveloppe gestopt herhaalde hij dat deze module besteld moet worden en er geen indicatie gegeven kan worden hoe lang dit gaat duren. Er zijn zeker meerdere Horizon gebruikers die een Ci+ module als back-up hebben besteld?
 
Yup hier nog 1 die ci+ als backup hebt, oude cisco terug gestuurd en horizon genomen vooral voor het opnemen van meerdere programma's tegelijk, ci+ gehouden voor als het helemaal fout gaat of hbox ineens nbiet meer werkt.
 
Terug
Bovenaan