P
Pietlut
Een vraag..is het nu mogelijk om een CI+ module te bestellen ipv de standaard mediabox?
Waar staat dat dan?
Ik vraag het ook omdat ik elders lees dat het dus wel mogelijk moet zijn maar waarom moet dat weer in het verborgene? Ik weet het antwoord al maar goed laat ik daar nu maar niet op ingaan.
Er zijn dus klanten die die mogelijkheid hebben hoe gaat men te werk?
Moet je gaan bellen? En wat als je al een standaard mediabox hebt en je wilt een CI+? Het is weer eens helemaal duidelijk bij Ziggo..
Sorry hoor vandaar ook dat ik het hier op het forum vraag.
Waar staat dat dan?
Ik vraag het ook omdat ik elders lees dat het dus wel mogelijk moet zijn maar waarom moet dat weer in het verborgene? Ik weet het antwoord al maar goed laat ik daar nu maar niet op ingaan.
Er zijn dus klanten die die mogelijkheid hebben hoe gaat men te werk?
Moet je gaan bellen? En wat als je al een standaard mediabox hebt en je wilt een CI+? Het is weer eens helemaal duidelijk bij Ziggo..
Sorry hoor vandaar ook dat ik het hier op het forum vraag.
Laatst bewerkt:
