• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

CI+ ipv mediabox.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Pietlut
  • Startdatum Startdatum
P

Pietlut

Een vraag..is het nu mogelijk om een CI+ module te bestellen ipv de standaard mediabox?
Waar staat dat dan?

Ik vraag het ook omdat ik elders lees dat het dus wel mogelijk moet zijn maar waarom moet dat weer in het verborgene? Ik weet het antwoord al maar goed laat ik daar nu maar niet op ingaan.

Er zijn dus klanten die die mogelijkheid hebben hoe gaat men te werk?

Moet je gaan bellen? En wat als je al een standaard mediabox hebt en je wilt een CI+? Het is weer eens helemaal duidelijk bij Ziggo..:oSorry hoor vandaar ook dat ik het hier op het forum vraag.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Ziggo -> Producten -> Wijzig je abonnement

Daar kan je CI+ aanvinken in plaats van de Mediabox (XL). Dan bestellen. Of anders moet je bellen.
 
Dankjewel hier heb ik wat aan. Ben ook benieuwd of je daar ook voor kan kiezen als je reeds de standaard mediabox hebt?
Deze moet je dan weer inleveren en je krijgt voor hetzelfde huurgeld de CI+?
Je zou bijna zeggen dat het dan wat goedkoper zal worden. Ik vindt het allemaal onduidelijk even afgezien dat jij me nu geholpen hebt in zoverre, waarvoor dank.
 
Ik betaal minder voor de CI+ module.
 
Ik betaal minder voor de CI+ module.
Zeer bedankt hier kan ik wat mee..ik ga eens kijken wat mogelijk is. Moet alleen nog eens gaan graven waar het een en ander staat op de site ik vraag me af of men dat ook duidelijk aangeeft.
Hoe dan ook bij mijn Ziggo zijn zaken mogelijk. Dankje!
 
  • Leuk
Waarderingen: C0re
Ik heb sinds een maand of 3 geen Mediabox meer.
Het eenvoudigste tv abonnement kan je krijgen met CI+ kaartje.
Ik ben er zeer tevreden over. Werkt gewoon goed.
Ok, in fUPC gebied heb je geen interactieve TV maar dat gebruikte ik toch al nooit.
Mijn tv kan ook opnemen. Dus dat was eigenlijk een genakkelijke keuze.
En inderdaad, abonnement is goedkoper.

Ik heb deze: https://www.ziggo.nl/alles-in-1/start-met-ci-plus/
 
Maar je hebt weinig aan opnemen als je zelf aan het kijken bent. Opnemen kan alleen als je zelf dus niet aan het kijken bent tenzij je 2 dvb-c in je toestel hebt zitten en 2 van die ci+ dingen. En dan nog is het niet gegarandeerd. ???
 
Dank voor jullie reacties.
@catastrofus volgens mij is het wel nog een optie om 1 CI+ module in te zetten en op de andere tuner het FTC pakket.
Of beoordeel ik dat verkeerd?Met 2 CI+ modules maar dan zou je dus nog op de andere tuner voor het FTC gedeelte kunnen gaan anders moet je nog een extra module gaan huren of eventueel kopen.

Vreemd dat op de mediaboxen geen HBBTV zit vandaar ook een voordeel dat je dat op veel tv,s wel hebt.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie reacties.
@catastrofus volgens mij is het wel nog een optie om 1 CI+ module in te zetten en op de andere tuner het FTC pakket.
als je maar 1 ci+ module er in hebt zitten kan je tijdens opname niet swichten naar elk kanaal dan dan vraagt hij wil je opname afbreken.
2018-07-25 09.41.05.jpg
 
Terug
Bovenaan