• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ci+ besteld, levertijd ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter DIKKEHENK
  • Startdatum Startdatum
D

DIKKEHENK

oi ! nOOb vraag hier..

Ik heb en Ci+ abbo genomen bij UPC 6 dagen terug. Sturen ze dit ( CI+ module ) dan op, of hoe werkt dat eigenlijk ?

dank
 
aha, ok, dank ! ( UPC een mail gestuurd,maar die antwoorden niet, vandaar de vraag)
 
goed, in huis. Ik heb een HD abonnement ( een philips decoder gekocht met UPC HD abo ) en op de UPC site staat ""HDTV Heeft u een HD-abonnement? Dan wordt dat automatisch overgenomen op uw extra CI+ Module. U hoeft hier niets voor te doen.""

Dus niet. Niet elk HD abo is dus HD blijkbaar. Of ik 5 euro PM bij wil betalen.
Volgens mij valt dit onder iets adverteren en dan niet leveren.

Maar goed, upc gaat mij morgen terugbellen, want die kaart gaat natuurlijk retour als ik er dus geen HD op krijg.
 
Zo..morgen was dus vandaag. Niet gebeld dus.

Volgens mij weten ze het even niet bij UPC ?
 
Een HD abo kost 5 of 10 euri's, afhankelijk van het aantal zenders
Daarboven betaal je nog eens 4 euri's voor de CI+
 
Terug
Bovenaan