C
cheungkw
Ik heb WIN XP PRO English en NERO 6.6.0.0
Ik kon voor de taal chinees kiezen, maar na enige tijd zie ik alleen maar vraagtekens. ligt het aan mij engelstalige windows of aan nero? ik probeerde dus te kijken naar een language pack of van nero. Maar ze hebben die language pack van 6.6.0.0 niet. En als ik update druk in configure in NERO dan gaat hij zichzelf niet updaten...
ik kan dus normaal chinese zien in mappen en sites.
maar ik moet dus iets branden en deze staan in het chinese en kan ik het moeilijk branden. Volgense mij gebruikt Nero een andere code, niet big5 of unicode, want anders had ik het allang kunnen zien, ipv die
.
Is er een programmatje om dat te kunnen zien, of heeft iemand toevallig language pack voor 6.6.0.0?
Ik kon voor de taal chinees kiezen, maar na enige tijd zie ik alleen maar vraagtekens. ligt het aan mij engelstalige windows of aan nero? ik probeerde dus te kijken naar een language pack of van nero. Maar ze hebben die language pack van 6.6.0.0 niet. En als ik update druk in configure in NERO dan gaat hij zichzelf niet updaten...
ik kan dus normaal chinese zien in mappen en sites.
maar ik moet dus iets branden en deze staan in het chinese en kan ik het moeilijk branden. Volgense mij gebruikt Nero een andere code, niet big5 of unicode, want anders had ik het allang kunnen zien, ipv die

.Is er een programmatje om dat te kunnen zien, of heeft iemand toevallig language pack voor 6.6.0.0?
ik heb dit ook wel eens gehad en kon er maar niet verder mee,was wel een ander progje.