• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chinese NERO

  • Onderwerp starter Onderwerp starter cheungkw
  • Startdatum Startdatum
C

cheungkw

Ik heb WIN XP PRO English en NERO 6.6.0.0
Ik kon voor de taal chinees kiezen, maar na enige tijd zie ik alleen maar vraagtekens. ligt het aan mij engelstalige windows of aan nero? ik probeerde dus te kijken naar een language pack of van nero. Maar ze hebben die language pack van 6.6.0.0 niet. En als ik update druk in configure in NERO dan gaat hij zichzelf niet updaten...
ik kan dus normaal chinese zien in mappen en sites.
maar ik moet dus iets branden en deze staan in het chinese en kan ik het moeilijk branden. Volgense mij gebruikt Nero een andere code, niet big5 of unicode, want anders had ik het allang kunnen zien, ipv die ??????.
Is er een programmatje om dat te kunnen zien, of heeft iemand toevallig language pack voor 6.6.0.0?
 
Chinese (traditional)
for Nero Burning ROM 6.6.0.8
https://httpdl.nero.com/languages/Nero/6.6.0.8/Nero-6.6.0.8_cht.exe

Chinese (simplified)
for Nero Burning ROM 6.6.0.8
https://httpdl.nero.com/languages/Nero/6.6.0.8/Nero-6.6.0.8_chs.exe
 
Chunyu zei:
Ik heb NERO 6.6.0.0
ik probeerde dus te kijken naar een language pack of van nero. Maar ze hebben die language pack van 6.6.0.0 niet.
Is er een programmatje om dat te kunnen zien, of heeft iemand toevallig language pack voor 6.6.0.0??


ik heb trouwens die language pack al geinstalleerd. niets is wat het lijkt. het blijven allemaal vraagtekens te zijn........ allemaal ??????
werkt niet....
 
Chunyu zei:
Ik heb WIN XP PRO English en NERO 6.6.0.0
Ik kon voor de taal chinees kiezen, maar na enige tijd zie ik alleen maar vraagtekens. ligt het aan mij engelstalige windows of aan nero? ik probeerde dus te kijken naar een language pack of van nero. Maar ze hebben die language pack van 6.6.0.0 niet. En als ik update druk in configure in NERO dan gaat hij zichzelf niet updaten...
ik kan dus normaal chinese zien in mappen en sites.
maar ik moet dus iets branden en deze staan in het chinese en kan ik het moeilijk branden. Volgense mij gebruikt Nero een andere code, niet big5 of unicode, want anders had ik het allang kunnen zien, ipv die ??????.
Is er een programmatje om dat te kunnen zien, of heeft iemand toevallig language pack voor 6.6.0.0?

Op de IE 6.0 installatie CD van HET NET, kan je kiezen uit verschillende talen.De CD is gratis te krijgen bij Kijkshop oid
 
Andere nero downloaden,bij voorkeur ook een ander versie nummer als je een bepaalde bron hiervoor gebruikt,anders krijg je steeds dezelfde weer.
:D ik heb dit ook wel eens gehad en kon er maar niet verder mee,was wel een ander progje.
 
het ligt hem volgens mij aan de windows...ik heb verschillende nero's geprobeerd en alcohol 120% werkt ook niet goed met aziaatische talen. allemaal vraagtekens enzo. Wat voor code gebruikt windows om het om te zetten? ik heb talloze language pack geinstalleerd, niets helpt....maybe weet iemand dat? (njstar heb ik al geprobeerd.)
ik heb hier een oude win98chinees liggen. weet iemand of je daarvoor eerst de schijf moet formateren? mijn D station is FAT 32 en het heeft nog 10gb.
 
Windows 98 kan werken met FAT16 en FAT32 en 10 GB is ook groot genoeg.
Maar een dualboot systeem maken gaat alleen als je eerst windows 98 installeert en dan pas windows XP.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er een mogelijkheid is om win98 later erbij te zetten, maar dat moest op een aparte manier. Hiervoor moet je misschien eens met google zoeken op "dualboot xp 98"
 
ok win98 gaat me net ietjes te ver met al die boot dinges. ik heb hier ook chinese win xp, kan ik deze zonder problemen op me d drive?
 
Een dualboot met 2 x windows xp kan.

Ik weet niet hoe stabiel het werkt. Zelf heb ik zoiets nooit geprobeerd en ik kom ook niet vaak berichten van andere mensen tegen die het hebben gedaan.
Uit voorzichtigheid altijd de belangrijke dokumenten backuppen. Naar CD of DVD bv.

Er bestaat een programma genaamd VMware (niet gratis). Na installatie hiervan heb je de beschikking over een of meerdere virtuele pc('s). Hierop kun je dan weer windows 98 of xp installeren.
Ik weet dat veel programmeurs dit gebruiken om verschillende windowsversies op een pc te zetten.
Ook hier heb ik geen ervaring mee.
 
Vmware heb ik ook wel van gehoord. Maar kben bang dat me P4 het niet aan kunt?
Maar ik doe dit om alleen mijn aziatische bestanden te kunnen branden...zucht...
 
Terug
Bovenaan