F
FreekieDee
De snelheid van oudere posts (120 dagen en meer ongeveer) is altijd al brak geweest, maar dat is op zich nog wel te verteren. Echter wat onoverkomelijk is, is dat de meeste posts die redelijk oud (meer dan 120 dagen) zijn incompleet zijn. Soms mis ik wel 40% van alle blocks die nodig zijn voor het gehele bestand. Veel te beschadigd dus voor PAR2 files om te herstellen!
Graag kijk ik naar de wat oudere series en die zijn vaak al een aantal honderd dagen geleden geupload. De retentie zou volgens XSnews.com 585 dagen moeten zijn, ik merk er weinig voordeel van als alleen de recente posts prima binnenkomen.
Gezien recente posts gewoon zonder problemen binnenkomen, lijkt me een probleem met mijn verbinding (CER/packetloss) uitgesloten.
Zijn er meer mensen die met XSNews dit probleem ervaren?
Graag kijk ik naar de wat oudere series en die zijn vaak al een aantal honderd dagen geleden geupload. De retentie zou volgens XSnews.com 585 dagen moeten zijn, ik merk er weinig voordeel van als alleen de recente posts prima binnenkomen.
Gezien recente posts gewoon zonder problemen binnenkomen, lijkt me een probleem met mijn verbinding (CER/packetloss) uitgesloten.
Zijn er meer mensen die met XSNews dit probleem ervaren?
