Hi allen
Ik merk een beetje dat het nieuws op Chelloo.nl opdroogt (laatste "nieuws item dateert van september). Op Coax staat meer informatie en soms ook eerder.
Ik denk dat daar UPC zijn leven heeft gebeterd, dit de nieuwswaarde/content van deze site niet ten goede komt. Aan de ene kant gelukkig, minder problemen, aan de andere kant jammer, want er is nog zoveel anders om over te schrijven.
Met dit topic probeer ik een discussie te starten (als regelmatige lezer van deze site) over hoe Chelloo zou moeten veranderen, indien nodig.
- is er gewoon minder nieuws?
- Moet nieuws als "SBS dit jaar HD" op deze site
- Moet Chelloo gewoon een forum zijn en nieuws is bijzaak??
Ik persoonlijk zou graag zien dan Chelloo transformeert naar een iPhoneclub.nl-achtige site. Nieuws op HDTV/Internet/VoIP gebied is daar als eerste te lezen. Het forum wordt dan gebruikt om te discussiëren over dat nieuws plus natuurlijk de huidige functie. Ik zou dat graag zien omdat ik denk dat dit de levendigheid en de impact van de site op maatschappelijk niveau ten goede komt. Was het niet Chelloo.nl die UPC behoorlijk heeft doen veranderen.
Dit gezegd hebbende realiseer ik me dat er dan een echte redactie zou moeten zijn. Misschien samengaan met een andere site?
Gr Frits
Ik merk een beetje dat het nieuws op Chelloo.nl opdroogt (laatste "nieuws item dateert van september). Op Coax staat meer informatie en soms ook eerder.
Ik denk dat daar UPC zijn leven heeft gebeterd, dit de nieuwswaarde/content van deze site niet ten goede komt. Aan de ene kant gelukkig, minder problemen, aan de andere kant jammer, want er is nog zoveel anders om over te schrijven.
Met dit topic probeer ik een discussie te starten (als regelmatige lezer van deze site) over hoe Chelloo zou moeten veranderen, indien nodig.
- is er gewoon minder nieuws?
- Moet nieuws als "SBS dit jaar HD" op deze site
- Moet Chelloo gewoon een forum zijn en nieuws is bijzaak??
Ik persoonlijk zou graag zien dan Chelloo transformeert naar een iPhoneclub.nl-achtige site. Nieuws op HDTV/Internet/VoIP gebied is daar als eerste te lezen. Het forum wordt dan gebruikt om te discussiëren over dat nieuws plus natuurlijk de huidige functie. Ik zou dat graag zien omdat ik denk dat dit de levendigheid en de impact van de site op maatschappelijk niveau ten goede komt. Was het niet Chelloo.nl die UPC behoorlijk heeft doen veranderen.
Dit gezegd hebbende realiseer ik me dat er dan een echte redactie zou moeten zijn. Misschien samengaan met een andere site?
Gr Frits


