Chello !!!!!!!!

T

Thehorus

jongens, ik hoor veel klachten van mensen over chello,

Nu is mijn vraag, hebben jullie iets beters dan???


Argumenten,

1: Beloftes: mensen klagen altijd dat chello dit en dat belooft, maar dat is bij adsl ook, 256 down (=256/8=32kbps) NOU als ik bij vrienden van me 20 haal mag ik in mijn handjes klappen.

2: Helpdesk: hahahahaha jullie hebben zeker geen ervaring met een adsl helpdesk??? hahahahaha anders zouden jullie niet zo veel klagen, voordeel chello alles is van UPC en niet dat chello de provider is en de lijnen van KPN, BBNET, VERSATEL??? en dat is nog leuker wat voorbeeld: Je hebt Tiscali via BBNET die zijn lijnen huurt van de KPN!!!!! dat zijn 3 bedrijven des te meer om de schuld in de schoenen te schuiven van een ander!!! Nee meneer dat ligt aan de lijn van BBNET, Nee u moet niet bij ons zijn de lijnen zijn van KPN laten we even voor u door meten kan wel 3 weken duren, Tja meneer de lijnen zijn goed, kan aan de provider liggen hebt u tiscali al gebeld??? Nee meneer ligt aan BBNET enz enz enz (ik praat uit ervaring en niet van 1 x :()

3: DUUR: (deze discussie is overal te volgen ga ik niet over beginnen)



Graag wil ik van jullie weten,

Hoe zijn jullie ervaringen met de chello helpdesk in tegenstelling tot die van ADSL providers of zelfs "ANALOGE" Providers????

Groetjes uit het herfstachtige brabant op een tijdstip dat bijna iedereen slaapt 8)
 

FireFly

Forum Gebruiker
Berichten
2.607
tja, eigenlijk heb ik niets te klagen, het feit dat de helpdesk een vraag als "mijn internet doet het niet" niet kan beantwoorden is toch logisch als je verder geen detais geeft?
ook het internet werkt prima, dit jaar pas 1x uitgevallen (een middag en een ochtend).
 
Bovenaan