T
Thehorus
jongens, ik hoor veel klachten van mensen over chello,
Nu is mijn vraag, hebben jullie iets beters dan
Argumenten,
1: Beloftes: mensen klagen altijd dat chello dit en dat belooft, maar dat is bij adsl ook, 256 down (=256/8=32kbps) NOU als ik bij vrienden van me 20 haal mag ik in mijn handjes klappen.
2: Helpdesk: hahahahaha jullie hebben zeker geen ervaring met een adsl helpdesk
hahahahaha anders zouden jullie niet zo veel klagen, voordeel chello alles is van UPC en niet dat chello de provider is en de lijnen van KPN, BBNET, VERSATEL
en dat is nog leuker wat voorbeeld: Je hebt Tiscali via BBNET die zijn lijnen huurt van de KPN!!!!! dat zijn 3 bedrijven des te meer om de schuld in de schoenen te schuiven van een ander!!! Nee meneer dat ligt aan de lijn van BBNET, Nee u moet niet bij ons zijn de lijnen zijn van KPN laten we even voor u door meten kan wel 3 weken duren, Tja meneer de lijnen zijn goed, kan aan de provider liggen hebt u tiscali al gebeld
Nee meneer ligt aan BBNET enz enz enz (ik praat uit ervaring en niet van 1 x
)
3: DUUR: (deze discussie is overal te volgen ga ik niet over beginnen)
Graag wil ik van jullie weten,
Hoe zijn jullie ervaringen met de chello helpdesk in tegenstelling tot die van ADSL providers of zelfs "ANALOGE" Providers
?
Groetjes uit het herfstachtige brabant op een tijdstip dat bijna iedereen slaapt
Nu is mijn vraag, hebben jullie iets beters dan

Argumenten,
1: Beloftes: mensen klagen altijd dat chello dit en dat belooft, maar dat is bij adsl ook, 256 down (=256/8=32kbps) NOU als ik bij vrienden van me 20 haal mag ik in mijn handjes klappen.
2: Helpdesk: hahahahaha jullie hebben zeker geen ervaring met een adsl helpdesk




3: DUUR: (deze discussie is overal te volgen ga ik niet over beginnen)
Graag wil ik van jullie weten,
Hoe zijn jullie ervaringen met de chello helpdesk in tegenstelling tot die van ADSL providers of zelfs "ANALOGE" Providers

Groetjes uit het herfstachtige brabant op een tijdstip dat bijna iedereen slaapt
