Chello van UPC heeft zich een nieuw imago aangemeten.

M

mzz

Ik was aan het surfen op de website van www.trosradar.nl/
En las deze forumbericht op hun website! Deze bericht was gepost door: michelsmit


Geplaatst op 16 Dec 2003 23:18 door michelsmit


--------------------------------------------------------------------------------

Chello van UPC heeft zich een nieuw imago aangemeten.

Zij zijn compleet anti-spam. Dat is op zich prachtig. Spam is ronduit irritant.
Ik ontvang veel spammails (per dag), ondanks een spam filter.

Nu deed zich het volgende voor. OP 2 november vertrok ik voor een korte vakantie naar Frankrijk. S'avonds nog even mail controleren en dan lekker weg.

Bij terugkeer op 12 oktober, de pc aan en lekker internetten. Geen vuiltje aan de lucht. Tot 14 oktober om 15:00 uur. Ik ga lekker internetten. Fout geen verbinding. Nu is dat niet vreemd. Chello heeft regelmaitg storing (een paar uur geen internet). Dus maar even bellen met de helpdesk.
Ja hoor, U bent afgesloten want u heeft spam mail verstuurd.
Verder geen uitleg. Dan maar abuse een mail sturen. Deze neemt na 3 dagen contact op. Tot mijn verbazing beschuldigt deze afdeling mij dat ik op 03 oktober spam mail zou hebben verstuurd.
Vreemd want toen zat ik in Frankrijk. Toch houdt UPC vol.
Ik heb om bewijzen gevraagd. Deze heb ik ondanks meerdere verzoeken niet gekregen. Na een week zonder internet en na invullen van een verklaring (onder dwang want niet invullen was geen internet) uiteindelijk weer internet
Iik heb dus mijn buik vo van deze club. Dus mijn abonnement opgezegd en gekozen voor een andere verbinding zonder problemen en een goede klantenservice.
UPC /chello heeft voor mij afgedaan

https://www.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=12491

Kortom Chello kan zonder bewijs iemand afsluiten! Dit had ik wel verwacht! De spamfilter van hun werkt voor geen meter!
 
"Ik heb om bewijzen gevraagd. Deze heb ik ondanks meerdere verzoeken niet gekregen. Na een week zonder internet en na invullen van een verklaring (onder dwang want niet invullen was geen internet) uiteindelijk weer internet "

Dit is natuurlijk helemaal... >:( te gek voor woorden :][ onder dwang.....zijn ze nou helemaal :<>

Als klant ben je vogelvrij verklaard door Chello want die gasten doen maar waar ze zin in hebben en hebben totaal geen respect voor de klant....dat blijkt wel weer uit bovenstaand verhaal....
 
Jezus, hebben jullie niets anders te doen dan te ouwezeikhoeren over UPC?

Get a life. Bij spamafsluiting hoeft de klant helemaal geen brief te ondertekenen.
Comp virusvrij maken en mailen naar abuse en binnen 24 is alles weer opgelost.
 
Bhatan zei:
Jezus, hebben jullie niets anders te doen dan te ouwezeikhoeren over UPC?

Get a life. Bij spamafsluiting hoeft de klant helemaal geen brief te ondertekenen.
Comp virusvrij maken en mailen naar abuse en binnen 24 is alles weer opgelost.
Hoi Bhatan,
Het lijkt wel of jij de lieve vredelievende fee van UPC bent.
In dit geval heb je geen gelijk bij wat je schrijft. De afdeling abuse en reageren binnen 24 uur is iets wat niet bestaat namelijk. Wellicht dat ze binnen 24 dagen reageren maar tot nu toe heb ik nog nooit op een schrijven een antwoordt gekregen van deze afdeling. Als jij zegt dat een aantal hier loopt te zieken (zeiken) over UPC dan klopt dat, al komt dat helemaal voor rekening van UPC. Deze tent spelt elke woord in hun voorwaarden en legt dat uit op hun manier.
 
bob1200 zei:
Hoi Bhatan,
Het lijkt wel of jij de lieve vredelievende fee van UPC bent.
In dit geval heb je geen gelijk bij wat je schrijft. De afdeling abuse en reageren binnen 24 uur is iets wat niet bestaat namelijk. Wellicht dat ze binnen 24 dagen reageren maar tot nu toe heb ik nog nooit op een schrijven een antwoordt gekregen van deze afdeling. Als jij zegt dat een aantal hier loopt te zieken (zeiken) over UPC dan klopt dat, al komt dat helemaal voor rekening van UPC. Deze tent spelt elke woord in hun voorwaarden en legt dat uit op hun manier.

Tuurlijk het legt altijd aan UPC. Makkelijk he dat afschuiven.
Ik zit zelf op de helpdesk, als ik een mailtje voor een klant naar abuse stuur krijg ik altijd een mailtje terug dat het verzoek voor deblokkering is ingedient en daarmee is de klant vrij snel weer aangesloten.
 
Ik vind het al belachelijk dat je afgesloten word om dit.
Dat kan mij dus ook overkomen als iemand mijn comp besmet met zo'n spam virus.
Ik dacht dat een spamfilter alleen die mail aangemerkt als spam verwijderde,maar dus word je ook afgesloten?leuk is dat allemaal :<>
 
Bhatan zei:
Jezus, hebben jullie niets anders te doen dan te ouwezeikhoeren over UPC?

Get a life. Bij spamafsluiting hoeft de klant helemaal geen brief te ondertekenen.
Comp virusvrij maken en mailen naar abuse en binnen 24 is alles weer opgelost.

Het enige wat bij Abuse oplost is de oploskoffie en de verzonden mail lost daar ook in het niets op.......zoals Shakespeare al eeuwen geleden zei:" To be or not to be solved"
 
Flow zei:
Ik vind het al belachelijk dat je afgesloten word om dit.
Dat kan mij dus ook overkomen als iemand mijn comp besmet met zo'n spam virus.
Ik dacht dat een spamfilter alleen die mail aangemerkt als spam verwijderde,maar dus word je ook afgesloten?leuk is dat allemaal :<>

Jij irriteert je aan die spam die in je mailbox komt neem ik aan????
 
Bhatan zei:
Tuurlijk het legt altijd aan UPC. Makkelijk he dat afschuiven.
Ik zit zelf op de helpdesk, als ik een mailtje voor een klant naar abuse stuur krijg ik altijd een mailtje terug dat het verzoek voor deblokkering is ingedient en daarmee is de klant vrij snel weer aangesloten.

Welnu goede vriend............maak jezelf onsterfelijk en begin de vrijdag met een goede daad ( beetje de kerstgedachte)........zorg ervoor dat alle "gesneuvelden" morgen weer full speed online komen en gij wordt geprezen
 
?
dat heeft niets te maken met het feit dat je zo afgesloten kan worden om zoiets.
Als iemand spam aan het versturen is dan kan op zijn minst een waarschuwing verzonden worden.Nu kan dus iedereen die even niet oplet het slachtoffer worden van zoiets.

Maar ik zal je een stukje tegemoet komen ;)
ik krijg zelden spam binnen op mijn chello email account,wel op de andere accounts maar dat komt door de registraties op sommige sites.
En daar gebruik ik natuurlijk een moeilijk/niet te achterhalen adres voor van een andere provider.
 
Terug
Bovenaan