• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello valt steeds weg!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Upc_de_Merde
  • Startdatum Startdatum
En weet iemand aub wat dit betekend het is de logs van me modem maar ik ben geen expert daarvan dus aub plaats een reactie als een van jullie weet wat dit betekent!

Sorry maar ik durf niks zinnigs te zeggen over het logfile van je modem zonder dat ik daar iemand naar laat kijken.

Alvast bedankt! (eheh ik word minder brutaal!)

We snappen best dat je even gefrustreerd bent maar laten we nu maar een oplossing gaan zoeken :) Dat het 'Power Level' op -17 staat zegt al iets, als je mij een PM stuurt met je gegevens laat ik het morgen uitzoeken..ok ?
 
Het lijkt er sowieso op dat het modem niet goed connectie kan maken.
En daar heeft die -17 power level zeker mee te maken.
 
Je logjes ietsie korter kan geen kwaad, daar het allemaal hetzelfde weergeeft..

DEZE.:

2006-07-17 21:18:15 3-Critical D001.0 DHCP FAILED - Discover sent, no offer received.

geeft toch aan dat je geen dhcp krijgt aangeboden.

Dus zoek het is uit.
 
Upc_de_Merde zei:
En weet iemand aub wat dit betekend het is de logs van me modem maar ik ben geen expert daarvan dus aub plaats een reactie als een van jullie weet wat dit betekent! Alvast bedankt! (eheh ik word minder brutaal!)

En zoals je ziet zijn er dan ook mensen bereid om je te helpen :-)

(Uit de entries in je modem log kan je opmaken (in normale mensentaal) dat het modem problemen heeft om zich aan te melden. Ik heb gisteren ook al even je signaalwaarden gecontroleerd en die waren toen niet goed. Maar goed, mijn collega's zijn al voor je bezig dus gaat goed komen.

[knip modem log]
 
En weet iemand aub wat dit betekend het is de logs van me modem maar ik ben geen expert daarvan dus aub plaats een reactie als een van jullie weet wat dit betekent! Alvast bedankt!

Als ik het goed heb is er inmiddels een afspraak met je gemaakt voor een monteur.
 
Ik heb inmiddels al een afsprak met de monteur, hij zal morgen bij me even langs komen. :6 Hulde aan jullie zes mensen. :6 Bij jullie ging alles zo snel, echt beter dan die helpdesk.

Nog een vraagje wat is de gemiddelde Downstream Power Level bij jullie? Bij me is nu 1 - 0
 
Je bent trouwens ook geïnformeerd over de evt. bijkomende kosten etc? mbt tot de UPC monteur die bij jou thuis komt?
 
Upc Monteur 2 zei:
Je bent trouwens ook geïnformeerd over de evt. bijkomende kosten etc? mbt tot de UPC monteur die bij jou thuis komt?

Ja uiteraard hebben we dit meegedeeld, zoals we dat standaard doen.
Overigens geldt in dit geval dat we al hebben geconstateerd dat de oorzaak niet bij 'andere_naam' ligt en er dus geen sprake van 'voorrijkosten' zal zijn.
 
Eheh ik hoef geen 30 euro dokken :angel: BTW Power Level - 17 :-[
 
Terug
Bovenaan