Al 3 dagen kan ik hier gewoon niet internetten. Chello valt gewoon continue weg. Paginas openen gewoon niet meer...ik kan niet meer normaal msnen. Dit omdat het gewoon continue wegvalt. Een minuut online is deze dagen al een record. 3x gebeld met de helpdesk. De eerste keer moest ik ff me router er tussen uithalen omdat hij me niet kon pingen. De 2e keer had ik kabelmodem direct op de computer aangesloten. Meneer kon me gewoon pingen enzo (logisch want internet doet het wel, maar valt heel de tijd weg) Volgens hem lag het aan de kabels. Ik hem ff duidelijk gemaakt dat dat niet kon omdat computers met verschillende aparte kabels zijn aangesloten. Maar nee hoor hij geloofde me niet. Toen maar weer een keer gebeld. De derde keer zag de medewerker dat mijn modem wel heel vaak wegviel. Nu komt er maandag een monteur, maar ik denk zelf niet dat dit veel uitmaakt, want volgens mij ligt het probleem buiten de deur en niet bij mij.
Ik heb ook gelezen dat meer mensen hier last van hebben. De derde helpdesk medewerker zei dat zijn collega naast hem ook iemand aan de lijn had met hetzelfde probleem. Als dat zo is waarom denken ze dan nog steeds dat het probleem bij mij ligt
¿¿¿
Ik kan ook me geld niet terugeisen, want ja....ik kan toch op internet komen, maar hoe..... ik moet drie keer dit scherm openen voordat ik normaal een bericht kan posten.
Ziek word ik hiervan. Gewoon ZIEK !!!!
Ik heb ook gelezen dat meer mensen hier last van hebben. De derde helpdesk medewerker zei dat zijn collega naast hem ook iemand aan de lijn had met hetzelfde probleem. Als dat zo is waarom denken ze dan nog steeds dat het probleem bij mij ligt


Ik kan ook me geld niet terugeisen, want ja....ik kan toch op internet komen, maar hoe..... ik moet drie keer dit scherm openen voordat ik normaal een bericht kan posten.
Ziek word ik hiervan. Gewoon ZIEK !!!!