D
dutchphoto
.................of ligt het geklaag ook een beetje (veel) aan de (onkundige) gebruiker zelf. Ik bedoel dus de behandeling door Chello als klant, (on) deskundiheid helpdesk, snelheid van het netwerk na invoering van de snelheidsverhoging, nieuw modem enz. Voor een datalimit, AUP of FUP heb je een contract getekend. Kortom is chello nalatig vwb service?
Want waarom heb ik dan nauwelijks problemen gehad in het jaar dat ik nu een Chello abo heb?
Aansluiting (op nieuw netwerk) vond plaats op 29 sept. 2003. De zaak werkte pas op 3 okt. 2003
Na invoering van de snelheidsverhoging bleek er een defect in de kast te zijn hier bij mij in de straat, opgelost en sindsdien werkt alles als een speer.
Als het modem (Motorola SB5100) niet werkt, helpen de standaard procedures om het zaakje weer werkend te krijgen.
Ik ben juist overgestapt van ADSL naar kabel.
Bij ADSL had ik met twee bedrijven te maken, KPN en m'n ISP. Wilde de een de oplossing niet aandragen, werd je doorverwezen naar de andere.
Onkunde vind je bij elke helpdesk.
Kortom. Is al het geklaag wel terecht?
Ik gebruik zelf twee pc's, een PDA en een laptop, wireless via een edimax 6104AWB router/AP
Want waarom heb ik dan nauwelijks problemen gehad in het jaar dat ik nu een Chello abo heb?
Aansluiting (op nieuw netwerk) vond plaats op 29 sept. 2003. De zaak werkte pas op 3 okt. 2003
Na invoering van de snelheidsverhoging bleek er een defect in de kast te zijn hier bij mij in de straat, opgelost en sindsdien werkt alles als een speer.
Als het modem (Motorola SB5100) niet werkt, helpen de standaard procedures om het zaakje weer werkend te krijgen.
Ik ben juist overgestapt van ADSL naar kabel.
Bij ADSL had ik met twee bedrijven te maken, KPN en m'n ISP. Wilde de een de oplossing niet aandragen, werd je doorverwezen naar de andere.
Onkunde vind je bij elke helpdesk.
Kortom. Is al het geklaag wel terecht?
Ik gebruik zelf twee pc's, een PDA en een laptop, wireless via een edimax 6104AWB router/AP