Chello tussen 19:00 en 22:00 Klote

  • Onderwerp starter OME HENK
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
O

OME HENK

Heb sinds anderhalve maand chello, maar tussen 19:00 en 22:00 is de verbinding zwaar klote. Nog geeneens 4 kb/sec. Soms overdag valt de verbinding ook opeens stil en zit ik van 50kb ineenkeer op 4kb. Heb al een paar keer naar UPC gebeld, maar die geven alleen maar een paar kutsmoesjes, zoals we zijn de bandbreedte aan het herverdelen. Ik woon zelf in Spijkenisse, regio Rotterdam, Ik weet niet of mensen uit Spijkcity ook deze problemen hebben??
Weet iemand hier een oplossing voor, of wat voor stappen ik moet ondernemen??
 
A

Arab Budha

Ik woon aan de overkant van de Oude Maas in Hoogvliet dus en het is hier de laatste weken zwaar drama, veel rood geknipper van mijn modem met als gevolg dat het powerlampje is overleden(door de harde klappen die ik op dat modem heb gegeven), ook heb ik de bijbel achterste voren gelezen aan de helpdesk.
Jij ben niet de enige
 
S

sonja

Ik weet niet of mensen uit Spijkcity ook deze problemen hebben??

Wij zitten in gebied 3206 sh.in spijkenisse,en hebben het maar opgegeven om s'avonds te internetten.Tot een uur of 4 gaat alles goed,maaaaaar dannnnnnnnnnn.
>:( >:( >:( >:( >:(
 

René

Moderator
Berichten
9.370
Internet
  1. Ziggo
  2. T-Mobile
Digitale TV
  1. Ziggo
sonja 48 zei:
Wij zitten in gebied 3206 sh.in spijkenisse,en hebben het maar opgegeven om s'avonds te internetten.Tot een uur of 4 gaat alles goed,maaaaaar dannnnnnnnnnn.
>:( >:( >:( >:( >:(

Volgens mij is dat dan het moment dat je naar https://test.net.upc.nl moet gaan! Als iedereen dat doet in jouw buurt dan hebben ze dat zo door bij chello (zo zou het tenminste moeten gaan ::))
 
T

The Enforcer

Tsja...
Tis overal een bekend probleem .. zodra 's avonds iedereen thuis komt van het werk en massaal het internet op gaat .. dan slibt het gewoon dicht ...
Bel de helpdesk eens op en vraag eens of ze een meting kunnen verrichten mbt de kabelwaardes van je modem ...
Mocht dat gewoon goed zijn dan moeten er een heleboel mensen uit dezelfde wijk die internet hebben gaan bellen naar de helpdesk en dan wordt er na veel bellen uiteindelijk actie ondernomen om er een 2e wijkcentrale bij te leggen aangezien je de bandbreedte 'deelt' met de rest van je wijk.
Ik neem aan dat het overdag wel goed werkt en dat je snelheid rond de 50-150kb/s zit ?
 
Topicstarter
Topicstarter
O

OME HENK

Ik zit inderdaad overdag en na 23:00 wel ongeveen aan 100-150 kb. Wat moet ik trouwens geloven van dat herverdelingsverhaal? Ze zeggen dat het nu en binnen 2wk opgelost moet zijn.
 
S

sonja

sinds kort test ik op speedtest.ned.daar wordt een logfile bij gehouden.

Daarover wil ik gelijk een vraag stellen ;)
Wat bedoelen ze met afwijking???????.(en geen grappige opmerkingen :D)
 
T

The Enforcer

Tsja... heb je dit probleem vanaf het begin gehad ? Of is het probleem juist naderhand langzaam maar zeker ontstaan, als dat het geval is dan zullen er wel meer mensen hebben geklaagt en kan het zo zijn dat ze dus inderdaad die wijk herindelen. Want dan is het nl. gewoon puur het verhaal van, naarmate er meer mensen aangesloten worden op de wijkcentrale dat dan de snelheid inzakt.
Ik zou ut gewoon ff afwachten .. en nadat de 2weken voorbij zijn opnieuw bellen met de mededeling dat de 2weken over zijn en dat er nog steeds geen vooruitgang is geboekt als dit het geval is.
 
A

Arab Budha

He he he
Volgens mij heeft chello eindelijk mijn geld ontvangen, sinds 2 dagen werkt het weer perfect.
Maar een feestje zal ik niet geven, want met chello weet je het maar nooit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan