K
Kersten
Dag mensen,
ik heb een probleem met m'n chello Classic verbinding. Sinds een paar dagen download 'ie nog maar met hooguit 60 kb/s. Ik heb op speedtest.nl gekeken en op de chello speedtest, ook daar komt maar een maximum uit van hooguit 60 kb/s. Normaal hebben we nog nooit problemen met chello gehad. We hebben de klantenservice al gebeld, maar die zeggen dat 't aan ons ligt...
M'n ping is 10ms tot 12ms. Dit hebben we via cmd.exe gekeken en op speedtest.nl, dus dat zit opzich wel in orde. Weet iemand waar 't aan kan liggen? Heb al diverse programma's verwijdert, microsoft antispyware laten draaien en de netwerkverbindingen na gekeken, daar is alles goed mee.
Ik las wel in een ander topic dat iemand problemen ermee had via DAP, en er wat register sleutels van had verwijdert, dit lijkt mij mss oko wel iets wat hier aan de hand is, alleen weet ik niet welke registerkeys ik moet verwijderen (via hijackthis).
Alvast bedankt!
ik heb een probleem met m'n chello Classic verbinding. Sinds een paar dagen download 'ie nog maar met hooguit 60 kb/s. Ik heb op speedtest.nl gekeken en op de chello speedtest, ook daar komt maar een maximum uit van hooguit 60 kb/s. Normaal hebben we nog nooit problemen met chello gehad. We hebben de klantenservice al gebeld, maar die zeggen dat 't aan ons ligt...
M'n ping is 10ms tot 12ms. Dit hebben we via cmd.exe gekeken en op speedtest.nl, dus dat zit opzich wel in orde. Weet iemand waar 't aan kan liggen? Heb al diverse programma's verwijdert, microsoft antispyware laten draaien en de netwerkverbindingen na gekeken, daar is alles goed mee.Ik las wel in een ander topic dat iemand problemen ermee had via DAP, en er wat register sleutels van had verwijdert, dit lijkt mij mss oko wel iets wat hier aan de hand is, alleen weet ik niet welke registerkeys ik moet verwijderen (via hijackthis).
Alvast bedankt!


UPC dus...