• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello telefoon/internet opzeggen.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter sander V
  • Startdatum Startdatum
S

sander V

Hoe gaat dat de werk? Hoe kan ik dat het best doen?

Ik heb al een beetje rond gezocht en ik las dat je gewoon naar de primafoon kan gaan en zegt van dat je KPN telefoon wilt en nemen zij dus contact met upc en dan word je telefoon omgezet, met zelfde nummer?

Nu heb je dus ook dat chello opzeg pdf formulier, en daar kan je dus chello en telefoonie mee opzeggen. Moet ik nadat ik naar de primafoon ben geweest nog dat formulier opsturen naar upc om telefonie op te zeggen of gebeurt dat automatisch als kpn upc benaderd?

Of moet ik dus alleen upc internet, chello opzeggen via dat formulier?

Graag hier wat duidelijkheid over:)

Mvg
 
sander V zei:
Hoe gaat dat de werk? Hoe kan ik dat het best doen?

Ik heb al een beetje rond gezocht en ik las dat je gewoon naar de primafoon kan gaan en zegt van dat je kpn telefoon wilt en nemen zij dus contact met upc en dan word je telefoon omgezet, met zelfde nummer?

Nu heb je dus ook dat chello opzeg pdf formulier, en daar kan je dus chello en telefoonie mee opzeggen. Moet ik nadat ik naar de primafoon ben geweest nog dat formulier opsturen naar upc om telefonie op te zeggen of gebeurt dat automatisch als kpn upc benaderd?

Of moet ik dus alleen upc internet, chello opzeggen via dat formulier?

Graag hier wat duidelijkheid over:)

Mvg

Als jij een produkt bij Upc hebt moet je t ook zelf opzeggen!
 
Als ik chello extreme en freetime telefonie heb, en de tarieven voor telefonie worden aangepast (naar boven of beneden) kan ik dan beide diensten opzeggen?
Of alleen de dienst waar de tarief wijziging voor is? Ik heb Extreme samen met Freetime genomen (tijd geleden om laten zetten van Classic+analoog telefonie).
 
22.2 UPC kan de Algemene Voorwaarden en de prijzen- en tarieven voor de chello Service wijzigen. Een wijziging geldt ook ten aanzien van Overeenkomsten aangegaan vóór het tijdstip van de wijziging. Een wijziging treedt niet eerder in werking dan twee (2) weken na kennisgeving aan de Klant. Indien de Klant niet instemt met de wijziging heeft de Klant het recht de Overeenkomst op te zeggen vóór en tegen de datum waarop de wijziging van kracht wordt.
------------------


Of je dan een heel pakket kan opzeggen weet ik niet..

Laatst zijn de tarieven van het telefoneren naar beneden bijgesteld geloof ik.
Of dit een reden moet zijn om op te zeggen vraag ik me af.
 
sander V zei:
Hoe gaat dat de werk? Hoe kan ik dat het best doen?

Ik heb al een beetje rond gezocht en ik las dat je gewoon naar de primafoon kan gaan en zegt van dat je kpn telefoon wilt en nemen zij dus contact met upc en dan word je telefoon omgezet, met zelfde nummer?

Nu heb je dus ook dat chello opzeg pdf formulier, en daar kan je dus chello en telefoonie mee opzeggen. Moet ik nadat ik naar de primafoon ben geweest nog dat formulier opsturen naar upc om telefonie op te zeggen of gebeurt dat automatisch als kpn upc benaderd?

Of moet ik dus alleen upc internet, chello opzeggen via dat formulier?

Graag hier wat duidelijkheid over:)

Mvg

Gewoon UPC opzeggen en op het einde van de contractsperiode zorgen dat KPN de boel rond heeft..

Bij mij was hetomgekeerde het geval..UPC heeft toen de overstap geregeld van KPN---->UPC en dat ging perfect
 
Hopelijk komt de wijziging in de mediawet er snel door, zodat stilzwijgende verlengingen met 1 jaar verboden worden.
En daardoor kan een consument eenvoudiger overstappen van/naar UPC.

Bedankt voor jullie reakties.
 
powerquest zei:
He Johnny54 hier kan ook wel een slotje op... ;)
Algemene regels
8. Ongewenst.
- Vragen om slotjes. (Vragen om een topic te sluiten.)
In pricipe mag dit alleen door de topicstarter en niet door mensen die een topic niet (meer) interressant vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
62vette zei:
Hopelijk komt de wijziging in de mediawet er snel door, zodat stilzwijgende verlengingen met 1 jaar verboden worden.
En daardoor kan een consument eenvoudiger overstappen van/naar UPC.

Bedankt voor jullie reakties.
/offopic/
Ik denk dat je dit nu verdraait. Het wordt bij de wet namelijk niet verboden of je wel/geen jaarlijkse verlengingen meer krijgt maar het wordt veranderd dat het bedrijf of de instelling waarbij je een contract hebt jouw tijdig moet informeren over het aflopen van het contract.

Ik heb her en der wat geïnformeerd en begreep dat afhankelijk van de dienst of het product er wel een verschil komt. Neem je bijvoorbeeld een lidmaatschap op een tvgids dan kan het zijn dat hiervoor de regel komt dat deze wanneer je na één jaar niet verlengt het contract/lidmaatschap wordt beëindigd. In geval van een dienst zoals upc levert, dan kan dit gewoon verder worden verlengd met één jaar. Het is dus niet zo dat jaarverlengingen zullen worden afgeschaft.
/offopic/
 
Terug
Bovenaan