S
sylver
Jullie zullen wel denken, is een nieuwe, gaat gelijk lopen klagen. Sorry hoor, maar ik had er eerder geen 1,30 voor over om te posten, nu wel.
2 april hebben wij een pakket aangevraagd, chello plus met freetime. 22 april is het geinstalleerd, er zat een brief bij, gefeliciteerd met je pakket, hier is je gratis telefoon. Ondanks de brief, wilde de installateur mij niet de telefoon geven.
Dus ik twee weken geleden maar eens gemaild, en kreeg vandaag een bericht terug. Volgens UPC hebben ze mijn aanmelding nooit ontvangen, en heb ik dus ook geen recht op het pakket (dus lekkere dure telefoon zo!) en heb ik ook geen recht op het kado. En ik kan het pakket ook niet opnieuw afsluiten, want het bestaat niet meer. Ik moet maar terug naar chello classic, en dan opnieuw een jaarcontract aangaan.
Ik maar eens gebeld, en kreeg een aardig meisje aan de telefoon. Het enige dat ik uit haar kreeg behalve: ja we hebben uw aanmelding nooit ontvangen was, dat ik maar een chello basic + freetime contract moest afsluiten, en dan misschien de telefoon wel kreeg.
En toen sprak ze de onsterfelijke woorden: tja, try and buy is nu ook afgelopen voor freetime, dus u zit er aan vast nu.
*zucht*
Als ze mijn aanmelding niet hebben, hoe wisten ze dan, dat ik telefonie wilde? Via de stem van een hogere macht?
Als ik niet zo boos was, zou ik er hard om kunnen lachen!
2 april hebben wij een pakket aangevraagd, chello plus met freetime. 22 april is het geinstalleerd, er zat een brief bij, gefeliciteerd met je pakket, hier is je gratis telefoon. Ondanks de brief, wilde de installateur mij niet de telefoon geven.
Dus ik twee weken geleden maar eens gemaild, en kreeg vandaag een bericht terug. Volgens UPC hebben ze mijn aanmelding nooit ontvangen, en heb ik dus ook geen recht op het pakket (dus lekkere dure telefoon zo!) en heb ik ook geen recht op het kado. En ik kan het pakket ook niet opnieuw afsluiten, want het bestaat niet meer. Ik moet maar terug naar chello classic, en dan opnieuw een jaarcontract aangaan.
Ik maar eens gebeld, en kreeg een aardig meisje aan de telefoon. Het enige dat ik uit haar kreeg behalve: ja we hebben uw aanmelding nooit ontvangen was, dat ik maar een chello basic + freetime contract moest afsluiten, en dan misschien de telefoon wel kreeg.
En toen sprak ze de onsterfelijke woorden: tja, try and buy is nu ook afgelopen voor freetime, dus u zit er aan vast nu.
*zucht*
Als ze mijn aanmelding niet hebben, hoe wisten ze dan, dat ik telefonie wilde? Via de stem van een hogere macht?
Als ik niet zo boos was, zou ik er hard om kunnen lachen!

