Chello opzeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mylarache

Hallo, >:D
Ik wil graag chello abonnment opzeggen maar ik vind nergens hoe ik kan het doen.Laat me AUB weten als u het weet.
Alvast bedankt.
Mylarache

:][
 

René

Moderator
Berichten
9.478
Internet
  1. T-Mobile
Briefje schrijven aan chello is het beste.
Zie de FAQ voor adressen.
 

bouke

Forum Gebruiker
Berichten
157
Persoonlijk zou ik het als volgt doen:

- brief schrijven zoals René aangeeft;
- document opmaken voor het inleveren van het modem;
- afspraak maken met een medewerker van de UPC Winkel.

In de brief zou ik aangeven dat ik mijn breedband internet abonnement opzeg bij UPC Nederland. Het modem heb ik ingeleverd bij de UPC Winkel. Bijgevoegd vind u een bevestiging van uw medewerker van de UPC Winkel in plaats X.

Als je de borg voor het modem niet direct in de winkel terug kunt krijgen, dan zou ik in de brief vermelden dat je de borg z.s.m. overgemaakt of verekend wilt zien.

Met de brief en het formulier zou ik naar de winkel gaan. Geef aan wat je plan is bij de medewerker van de winkel, neem de brief en het formulier met hem door en laat het formulier door hem ondertekenen met z'n naam en handtekening + de datum.

Misschien hebben ze bij de UPC Winkel ook standaard opzeg-formulieren en formulieren voor het inleveren van het modem. Misschien kun je dat van te voren navragen bij de winkel of via de helpdesk van UPC. Het kan je veel moeite schelen.

Het kan ook zijn dat UPC een standaard procedure voor een opzegging heeft. Dat zou je ook na kunnen vragen bij de winkel. Vul eventuele hiaten op met een eigen opgesteld document. Overleg alles met de medewerker en laat alles tekenen zodat jezelf bewijs hebt.

Houdt altijd ondertekende exemplaar voor je eigen administratie (liefst geen kopie dus een extra origineel!). Mocht het opzeggen van het abonnement aan UPC's kant mis gaan, dan kun je hiermee bewijzen dat je het abonnement op de juiste manier opgezegd hebt.

Mocht je eigen documenten opmaken, dan moet je dit altijd in veelvoud doen (2-voud of meer) en uitleggen en overleggen met de medewerker van UPC.

Bij UPC zou ik dus van te voren de procedure bekijken en doorspreken met een medewerker van de winkel hoe je 't het beste gaat.

Ik zou 't niet erg vinden om bij UPC in twee stappen m'n abonnement op te zeggen: eerst voorbereiden en dan alles goed afhandelen.

Doe niets op goed geluk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan