• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello opzeggen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Worsten
  • Startdatum Startdatum
W

Worsten

Ik wil mijn chello classic opzeggen en overgaan op adsl!

Hoe moet ik dat doen?
Ik heb al een opzegformulier gevonden op de upc site, daar staat dat je voorijkosten moet gaan betalen om je modem op te laten halen (wegbrengen is geen optie voor mij) maar hoe duur is dat dan?
En als ze komen om het op te halen? wat moet je dan allemaal hebben klaarliggen om mee te nemen? alleen modem?
 
Voorrijkosten:
Tijdens kantooruren (9:00 – 17:00) € 33,05
Buiten kantooruren € 51,65

Maar eh, normaal gesproken sturen ze je een doosje op waarin je je modem kunt versturen..
 
ikzagjewel zei:
Ik wil mijn chello classic opzeggen en overgaan op adsl!

Hoe moet ik dat doen?
Ik heb al een opzegformulier gevonden op de upc site, daar staat dat je voorijkosten moet gaan betalen om je modem op te laten halen (wegbrengen is geen optie voor mij) maar hoe duur is dat dan?
En als ze komen om het op te halen? wat moet je dan allemaal hebben klaarliggen om mee te nemen? alleen modem?

Dit zijn absurde prijzen die rene noemt, meer dan je borg, ik dacht me te herinneren dat chello een tel.nr. heeft waar je naar opbelt en dat ze het dat GRATIS komen ophalen.

Een andere mogelijkheid is via postkantoor, kost +- 12 euro, ook niet voor niks, maar wel goedkoper, met bewijs strookje erbij(barcode)
 
Ik heb chello ook opgezegt, ik heb gewoon naar de helpdesk gebeld en die hebben me doorverbonden met een afdeling die daar over gaat. Toen hebben ze een doosje op gestuurd waarmee ik de modem terug kan sturen kost me niets. En meer hoef ik niet te doen.

groeten melvin
 
Yep, ik ook, kreeg gewoon een doosje thuis, modem erin, en opsturen, kostte me niks.
kreeg ook netjes mijn borg terug (in totaal na 4 maanden )
 
Ook hier op 8094, doosje ontvangen met adres UPC en antwoordnummer en vervolgens afgegeven met bericht van ontvangst op postkantoor. Dus geen extra kosten..
 
Of gewoon verkopen op internet voor 50€ dan maak je tog 5€ winst.
 
Ook ik heb een doos ontvangen en teruggestuurd, je krijgt dan van de post een briefje dat het verstuurd is.
Mogelijk dat het in een ander district door die gasten van Cable1 opgehaald wordt
 
Terug
Bovenaan