W
Worsten
Ik wil mijn chello classic opzeggen en overgaan op adsl!
Hoe moet ik dat doen?
Ik heb al een opzegformulier gevonden op de upc site, daar staat dat je voorijkosten moet gaan betalen om je modem op te laten halen (wegbrengen is geen optie voor mij) maar hoe duur is dat dan?
En als ze komen om het op te halen? wat moet je dan allemaal hebben klaarliggen om mee te nemen? alleen modem?
Hoe moet ik dat doen?
Ik heb al een opzegformulier gevonden op de upc site, daar staat dat je voorijkosten moet gaan betalen om je modem op te laten halen (wegbrengen is geen optie voor mij) maar hoe duur is dat dan?
En als ze komen om het op te halen? wat moet je dan allemaal hebben klaarliggen om mee te nemen? alleen modem?