• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello opzeggen 2 maanden voor afloop contract

Berichten
286
Aangezien mijn contract over 3 maanden afloopt heb ik met upc
gebeld dat ik alles op wilde zeggen.

Dit ging niet omdat hun systeem maar 2 maanden terugkon...??!!
(dus bijv je contract loopt af per 1 mei... kun je om het op te zeggen pas vanaf 1 maart bellen).

Is dit normaal of ben ik afgescheept??
 
dipstaart zei:
Aangezien mijn contract over 3 maanden afloopt heb ik met upc
gebeld dat ik alles op wilde zeggen.

Dit ging niet omdat hun systeem maar 2 maanden terugkon...??!!
(dus bijv je contract loopt af per 1 mei... kun je om het op te zeggen pas vanaf 1 maart bellen).

Is dit normaal of ben ik afgescheept??

lijkt me dat je bent afgescheept. Ik zou nu een aangetekende brief sturen. zit je altijd safe!
 
richardvanb zei:
lijkt me dat je bent afgescheept. Ik zou nu een aangetekende brief sturen. zit je altijd safe!

Stuur het niet naar een postbus, faxen kan ook, je log is dan een bewijs, even hier zoeken naar de nummers.

ps controleer eerst eens of 2 mnd rechtsgeldig is, 1 mnd lijkt me reeler.
althans bij bedrijven die georganiseerd werken
 
Chello Anarchist zei:
ps controleer eerst eens of 2 mnd rechtsgeldig is, 1 mnd lijkt me reeler.
althans bij bedrijven die georganiseerd werken

Hoe bedoel je dit?
Mijn contract loopt af op 6 juni. Dus ik moet voor 6 mei op zeggen.

Wat UPC mij dus vertelde is dat ik nu nog niet op kan zeggen, omdat ze dat nu nog
niet in kunnen voeren in het systeem. Dat zou pas (in mijn geval) vanaf 6 april kunnen.
 
dipstaart zei:
Hoe bedoel je dit?
Mijn contract loopt af op 6 juni. Dus ik moet voor 6 mei op zeggen.

Wat UPC mij dus vertelde is dat ik nu nog niet op kan zeggen, omdat ze dat nu nog
niet in kunnen voeren in het systeem. Dat zou pas (in mijn geval) vanaf 6 april kunnen.

Wat er bedoelt wordt is wat er staat...

ps controleer eerst eens of 2 mnd rechtsgeldig is, 1 mnd lijkt me reeler.
Dus boekie leze en bijv bij consumenten bond vragen
 
Je moet een abonnement met inachtneming van ten minste 1 maand opzegtermijn opzeggen. Je mag het bij wijze van spreken ook 11 maanden van tevoren opzeggen.
 
sylvester(rr) zei:
Je moet een abonnement met inachtneming van ten minste 1 maand opzegtermijn opzeggen. Je mag het bij wijze van spreken ook 11 maanden van tevoren opzeggen.

Maar dat ging dus niet toen ik belde, omdat ze dat pas in hun systeem in kunnen voeren 'in de laatste 2 maanden voordat je contract af loopt'.

Mja, dan maar een briefje schrijven :)
 
dipstaart zei:
Maar dat ging dus niet toen ik belde, omdat ze dat pas in hun systeem in kunnen voeren 'in de laatste 2 maanden voordat je contract af loopt'.

Mja, dan maar een briefje schrijven :)

Je kan natuurlijk blijven zeggen dat hun"systeem" het niet aankan, maar hun"systeem " kan helemaal niets, vandaar alle blunders etc/

De consumenten prgr Radar, Kassa, daar kan je vinden wat je zoekt
Beetje initiatief tonen wordt je niet magerder van... :)
 
dipstaart zei:
Aangezien mijn contract over 3 maanden afloopt heb ik met upc
gebeld dat ik alles op wilde zeggen.

Dit ging niet omdat hun systeem maar 2 maanden terugkon...??!!
(dus bijv je contract loopt af per 1 mei... kun je om het op te zeggen pas vanaf 1 maart bellen).

Is dit normaal of ben ik afgescheept??
Hoi Volgens mij is het 1 mnd maar goed ik zou het goed na kijken en vraag om een bevesteging van je aangetekende brief waarin je je opzegging plaatst .
En weer een ontevreden klant van chello keep on going chello veel succes
 
nixs zei:
Hoi Volgens mij is het 1 mnd maar goed ik zou het goed na kijken en vraag om een bevesteging van je aangetekende brief waarin je je opzegging plaatst .
En weer een ontevreden klant van chello keep on going chello veel succes

1 maand opzegtermijn inderdaad (maar ze konden mijn opzegging nog niet noteren in hun systeem blijkbaar)

Ontevreden... nahhh... in mijn wijk kun je 80/80Mbit krijgen voor 80 euro.. dus waarom nog bij chello blijven :P
 
Terug
Bovenaan