Aangezien mijn contract over 3 maanden afloopt heb ik met upc
gebeld dat ik alles op wilde zeggen.
Dit ging niet omdat hun systeem maar 2 maanden terugkon...??!!
(dus bijv je contract loopt af per 1 mei... kun je om het op te zeggen pas vanaf 1 maart bellen).
Is dit normaal of ben ik afgescheept??
gebeld dat ik alles op wilde zeggen.
Dit ging niet omdat hun systeem maar 2 maanden terugkon...??!!
(dus bijv je contract loopt af per 1 mei... kun je om het op te zeggen pas vanaf 1 maart bellen).
Is dit normaal of ben ik afgescheept??

