Chello+, nieuwe aansluiting geen nieuwe snelheid, en nu...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bert

Forum Gebruiker
Berichten
900
Vandaag is mijn nieuwe chello abo eindelijk geactiveerd en wat denk je?
(het is een nieuwe aansluiting)

Inderdaad geen nieuwe snelheden, dus wat UPC beloofd (nieuwe aansluitingen krijgen meteen de nieuwe snelheden) klopt dus ook niet, volgens de monteur komt dit later pas (uiterlijk januari).

Hiermee ging ik dus niet mee accoord, ze adverteren er zelf mee dus heb ik die monteur direct laten bellen met UPC om uitleg en een oplossing. Nu zijn ze al vanaf 8.30uur ermee bezig om bij mij de nieuwe snelheid 8/1(chello+) te realiseren.
De monteur is inmiddels allang weer vertrokken, deze gaf me het advies als ik voor 14.00u niets had gehoort/gemerkt van de verhoging (upc zou mij bellen namelijk als ze het gereed hadden) dat ik contact moet opnemen met de helpdesk en vragen naar de oplossing.

Het is nu 10.40uur en ik weet voor 90% zeker dat ik om 14.00uur kan gaan bellen dat er nog steeds niets is veranderd. Ook weet ik haast zeker dat ik als nieuwe abbonee ook kan fluiten naar de nieuwe snelheden die ze beloven en dat ook de nieuwe abonnee's gewoon moeten wachten net als de bestaande abonnee's op de verhoging.....

Chello te leuk om te stoppen..... sure.....
 

01maniaxie

Forum Gebruiker
Berichten
1.783
ze hebben nog 3 uur de tijd !!! dat moet je niet vergeten... en daarna flink gaan bellen..
maarja je ken nu altyd nog opzeggen en nix hoeven te betalen
 
Topicstarter
Topicstarter
Bert

Bert

Forum Gebruiker
Berichten
900
Ik wil niet opzeggen, ik wil gewoon wat ze beloven verders niets.
 
M

mind29

Nee maar dat merk je vanzelf wel waneer je je eerste mailtje krijgt over data limiet kijk die snelheid is toppie maar de fare use policy die zij hanteren is bagger .
ik ben afgelope jaar over gestapt van clasic naar plus en d8 dat ik hiermee vet op vooruiit zou gaan maar niks is minder waar stelletje koetoe's daar 80 eurie pakken en je gewoon afknijpen 64kb isdn lijn , nou bert waneer je over je limitie heen zit hoor ik je nog wel .
ik ga naar een andere provider
 
Topicstarter
Topicstarter
Bert

Bert

Forum Gebruiker
Berichten
900
Ik ken chello

Heb 4 jaar chello gehad en in september ben ik weg gegaan wegens te lage upload snelheden.
Nu ze op 8/1 zitten heb ik een nieuw abo afgesloten, die 80GB is voldoende voor mij, voor mij is de uplaod speed het belangrijkste (ivm mijn werk)

Ik heb bij mijn vorige abo (ook chello+) nog nooit een bericht gehad dat ik teveel verbruikt, ik zat gemiddeld op een gigje of 60 per maand, daarom ook de keuze op plus tov classic is er een hogere datalimiet. Classic is net te krap voor mij.

Heb ook nog een ADSL lijn hier ernaast (KPN) maar daar kan ik helaas geen 8/1 abo krijgen.
Heb het vooral nodig voor de vele verbindingen die openstaan(remote connections zoals pca, vnc, putty etc) naar diverse servers en files die ik constant bewerk en upload.
Elke kb upstream verhoging is bij mij van harte welkom.

(12.00u nog niets gehoort van ze)

update: 12.15u
Belt er ineens iemand van UPC, een kwaliteits kontroleur die de monteurs controleert of de aflevering correct is gedaan. Deze vroeg of hij mocht komen kijken terplaatse (had niets met het 8/1 verhaal te maken).
Heb toegestemd en hij zou over 20 minuten hier zijn.
Als deze komt zal ik tegen hem gaan klagen dat het niet goed werkt :D  Kijken wat er gebeurd.....
Wordt vervolgd..

(wist niet eens dat ze kwaliteit controleurs hadden bij UPC dus zal even goed opletten als ie komt)
 
T

tweaker

dit verhaal komt me bekend voor....

ik werd vorig jaar net na de snelheidsverhoging aangesloten, ook geen verhoging zoals gemeld.
ik dus bellen, zeggen ze gewoon dat het door pc komt. :o

heb uiteindelijk 2 maanden moet wachten :'(
 
Topicstarter
Topicstarter
Bert

Bert

Forum Gebruiker
Berichten
900
update.

De controleur is weer weg.

Ook hij heeft gebeld en niet tot mijn verbazing wisten ze bij UPC natuurlijk weer van niets dat er een probleem was met de verkeerde snelheid.
Deze man het hele verhaal nogmaals uitgelegd en er dringend op aangedrongen dat dit met spoed moest worden opgelost. Om 14.00uur bellen heeft dus ook zeer weinig zin(zoals ik zelf al zei).

Het probleem zit hem gewoon in mijn oude UPC account, met het aanmaken van mijn gegevens hebben ze namelijk weer mijn oude logins gebruikt, het systeem zal er wel vanuit gaan dat ik dus een oude bestaande klant ben en nu dus niet in aanmerking kom voor de nieuwe hogere snelheden.

Ben benieuwd wanneer ze dit nu weer gaan oplossen, the story continues....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan