N
NTT
Ik heb een email naar Chello gestuurd om te vragen waarom wij in postcodegebied 5301 (Zaltbommel) slechts een kleine 25 kb/s upload snelheid hebben, en na de laatste verhoging dit ongewijzigd is. Zie hieronder het antwoord van UPC/Chellol;
Wat moet ik hier nu mee? Ik neem aan dat ik in principe ook niet meer verplicht ben het volledige abbonements bedrag te betalen. Ze weigeren nieuwe modems te plaatsen, en verkopen een bepaalt product zonder deze te leveren, niet omdat het netwerk te vol/druk is maar omdat ze weigeren te investeren in dunbevolkte gebieden neem ik aan.
Heeft Chello niet een leverplicht voor iets dat minstens in de buurt van 1024 upload speed komt?
Kan ik hiermee naar de consumentenbond?
Ps. wij gebruiken hier nog steeds de Com21 modems.
Informeren wij u graag als volgt:
Alleen nieuwe modems werken optimaal met de nieuwe snelheid van chello. Helaas
is het niet mogelijk in uw woonplaats om het modem om te wisselen.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Wat moet ik hier nu mee? Ik neem aan dat ik in principe ook niet meer verplicht ben het volledige abbonements bedrag te betalen. Ze weigeren nieuwe modems te plaatsen, en verkopen een bepaalt product zonder deze te leveren, niet omdat het netwerk te vol/druk is maar omdat ze weigeren te investeren in dunbevolkte gebieden neem ik aan.
Heeft Chello niet een leverplicht voor iets dat minstens in de buurt van 1024 upload speed komt?
Kan ik hiermee naar de consumentenbond?
Ps. wij gebruiken hier nog steeds de Com21 modems.