O
onkruid
Heb een andere telefoon (android) en wil nu m'n mail op deze telefoon instellen.
Ondanks al hier en daar gezocht te hebben kom ik er niet uit.
emailadres ***@chello.nl
wachtwoord ***
inkomend
pop
emailadres ***@chello.nl
gebruikersnaam *** (zonder @chello.nl)
wachtwoord ***
popserver pop.upcmail.nl
beveiligingstype geen
poortnr 110
uitgaand
gebruikersnaam *** (zonder @chello.nl)
wachtwoord ***
smtp smtp.upcmail.nl
beveiliging
poort 25
Dan krijg ik de melding uitgaande server ondersteunt geen authenticatie.
Nu heb ik elders al gelezen dat de uitgaande smtp server het probleem zal zijn.
Ik heb ook een gmail account ingesteld, maar als ik de smtp gegevens daarvan (smtp.gmail.com) SSL en 465 invul bij m'n chello account geeft 'ie aan dat ww en gebruikersnaam niet kloppen. (dat klopt, want die zijn van m'n chello account.)
Laten doorsturen van mail heb ik eigenlijk geen zin in. Heb 'm'n chello adres al jaren en ben er best wel aan gehecht + dat doorsturen weer extra tijd kost.
Voorheen (ruim een jaar terug) kon ik zonder problemen chello mail op een windowsmobile telefoon lezen.
Wat is er nu anders? Iemand tips hoe ik het werkend kan krijgen?
Ondanks al hier en daar gezocht te hebben kom ik er niet uit.
emailadres ***@chello.nl
wachtwoord ***
inkomend
pop
emailadres ***@chello.nl
gebruikersnaam *** (zonder @chello.nl)
wachtwoord ***
popserver pop.upcmail.nl
beveiligingstype geen
poortnr 110
uitgaand
gebruikersnaam *** (zonder @chello.nl)
wachtwoord ***
smtp smtp.upcmail.nl
beveiliging
poort 25
Dan krijg ik de melding uitgaande server ondersteunt geen authenticatie.
Nu heb ik elders al gelezen dat de uitgaande smtp server het probleem zal zijn.
Ik heb ook een gmail account ingesteld, maar als ik de smtp gegevens daarvan (smtp.gmail.com) SSL en 465 invul bij m'n chello account geeft 'ie aan dat ww en gebruikersnaam niet kloppen. (dat klopt, want die zijn van m'n chello account.)
Laten doorsturen van mail heb ik eigenlijk geen zin in. Heb 'm'n chello adres al jaren en ben er best wel aan gehecht + dat doorsturen weer extra tijd kost.
Voorheen (ruim een jaar terug) kon ik zonder problemen chello mail op een windowsmobile telefoon lezen.
Wat is er nu anders? Iemand tips hoe ik het werkend kan krijgen?