• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello((light)) erg traag.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wezz
  • Startdatum Startdatum
W

Wezz

Ik heb dus Chello Light, en laatst UPC-telefonie besteld.

Nja dus allemaal aangesloten, zal niks met mn internet te maken hebben, maar opeens ging mn light max 47kb/s ofzo, toen heb ik mn oude modem enz maar weer terug gezet.
toen was alles weer even goed, tot gisteren toen ging het opeens weer met max 40-45 kb/s.

UPC-telefonie is inmiddels al weer teruggestuurd, maar hoe komt het dat mn internet zo langzaam is opeens? Moet ik maar eens bellen naar Chello, of gewoon afwachten? (wat opzich eigenlijk hetzelfde is)

Of is dit gewoon normaal, altijd wel een dag of 2 dat je internet langzamer is?(mja nu let ik er natuurlijk extra op, maar het hoort gewoon niet want ik betaal er gewoon voor)
 
Wezz zei:
Ik heb dus Chello Light, en laatst UPC-telefonie besteld.

Nja dus allemaal aangesloten, zal niks met mn internet te maken hebben, maar opeens ging mn light max 47kb/s ofzo, toen heb ik mn oude modem enz maar weer terug gezet.
toen was alles weer even goed, tot gisteren toen ging het opeens weer met max 40-45 kb/s.

UPC-telefonie is inmiddels al weer teruggestuurd, maar hoe komt het dat mn internet zo langzaam is opeens? Moet ik maar eens bellen naar Chello, of gewoon afwachten? (wat opzich eigenlijk hetzelfde is)

Of is dit gewoon normaal, altijd wel een dag of 2 dat je internet langzamer is?(mja nu let ik er natuurlijk extra op, maar het hoort gewoon niet want ik betaal er gewoon voor)

Ik zou niet weten waarom je je telefonie weer hebt beeindigd, in een pakket met light ben behoorlijk voordelig af.
Maar goed, die 45 kb is de minimale bandbreedte voor telefonie, dus het lijkt er op dat je modem niet een gekombineerde telefonie+light settings meer heeft maar slechts telefonie.
Een menselijke fout lijkt de bron.
Je moet even bellen om dit te laten corrigeren.

gr, Henno
 
Waarschijnlijk staat je telefoon modem bij ons in het systeem geregistreerd, door je opnieuw aan te melden pas je dit aan.
Dit doe je door naar: prov.upc.nl te gaan en in te loggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Mocht het hierna nog steeds niet goed zijn hoor ik het graag van je.
 
Terug
Bovenaan