reflex1967NL
Forum Gebruiker
- Berichten
- 2.136
- Internet
-
- Ziggo
- Digitale TV
-
- Ziggo
Geachte heer xxxxxxxxx,
Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Graag gaan wij hierop in.
Wij bieden onze excuses aan voor het feit dat ons product niet aan uw wensen voldoet. UPC kan snel internet bieden, maar de werkelijke snelheid hangt af van meerdere factoren. De snelheid van chello starter, easy, light, classic en plus is afhankelijk van de drukte op het net. Hier heeft chello vanzelfsprekend geen invloed op. chello kan geen minimale snelheid garanderen. De uiteindelijke snelheid blijft natuurlijk in grote mate afhankelijk van de drukte op het net. Er kan dus geen garantie over de snelheid worden gegeven.
Een tweede oorzaak van de vermindering van de snelheid van chello is de drukte op ons kabel (CAI)-netwerk. Hoewel wij het netwerk constant verbeteren kan het voorkomen dat er plaatselijk sprake is van overbelasting. Mocht dit het geval zijn dan merkt u dit aan een snelheidsafname of zelfs een schijnbaar verbroken verbinding (ook bijvoorbeeld ftp.chello.nl is ongewoon traag (enkele kb/s). Ook zult u langer werk hebben om hetzelfde bestand te downloaden dan bijvoorbeeld een kennis uit een andere woonplaats op hetzelfde moment. Mocht u vermoeden dat er sprake is van een ongewoon trage verbinding in de piekuren dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze storingsdienst. Onze medewerkers zijn te bereiken op ons storingsnummer 0900- 15 80 (? 0,10 per minuut). Zij kunnen dan met uw hulp het probleem in kaart brengen en eventuele verdere stappen ondernemen.
Alvast bedankt voor de door u genomen moeite.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over chello QuickFix vindt u via https://quickfix.chello.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl
wat moet ik nu met me extreem maar mee doen krijg wel trouwens 3 maanden extreen vergoeding omdat chello zoveel storing had
Via het feedbackformulier hebben wij uw vraag ontvangen. Graag gaan wij hierop in.
Wij bieden onze excuses aan voor het feit dat ons product niet aan uw wensen voldoet. UPC kan snel internet bieden, maar de werkelijke snelheid hangt af van meerdere factoren. De snelheid van chello starter, easy, light, classic en plus is afhankelijk van de drukte op het net. Hier heeft chello vanzelfsprekend geen invloed op. chello kan geen minimale snelheid garanderen. De uiteindelijke snelheid blijft natuurlijk in grote mate afhankelijk van de drukte op het net. Er kan dus geen garantie over de snelheid worden gegeven.
Een tweede oorzaak van de vermindering van de snelheid van chello is de drukte op ons kabel (CAI)-netwerk. Hoewel wij het netwerk constant verbeteren kan het voorkomen dat er plaatselijk sprake is van overbelasting. Mocht dit het geval zijn dan merkt u dit aan een snelheidsafname of zelfs een schijnbaar verbroken verbinding (ook bijvoorbeeld ftp.chello.nl is ongewoon traag (enkele kb/s). Ook zult u langer werk hebben om hetzelfde bestand te downloaden dan bijvoorbeeld een kennis uit een andere woonplaats op hetzelfde moment. Mocht u vermoeden dat er sprake is van een ongewoon trage verbinding in de piekuren dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze storingsdienst. Onze medewerkers zijn te bereiken op ons storingsnummer 0900- 15 80 (? 0,10 per minuut). Zij kunnen dan met uw hulp het probleem in kaart brengen en eventuele verdere stappen ondernemen.
Alvast bedankt voor de door u genomen moeite.
Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op https://www.upc.nl.
Voor een snellere analyse en oplossing bij problemen met de chello Service, adviseren wij u gebruik te maken van chello QuickFix. Meer informatie over chello QuickFix vindt u via https://quickfix.chello.nl.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.
Met vriendelijke groet,
UPC Nederland
Het is niet mogelijk te mailen naar [email protected] Indien u nog een vraag of opmerking heeft dan kunt u reageren via het contactformulier op de website van UPC. U vindt het contactformulier op https://www.upc.nl
wat moet ik nu met me extreem maar mee doen krijg wel trouwens 3 maanden extreen vergoeding omdat chello zoveel storing had