B
Blitser
Vanmiddag even bij een kennis met Zonnet geweest: hij had problemen met uploaden naar zijn website.
Dus ff gebeld: Na 10 minuten kon de helpdeskmedewerker het probleem niet oplossen maar hij zou doorverbinden met andere collega's.
Dus 5 minuten gewacht en daar was ie weer: "
Sorry de andere medewerkers zijn te druk: wilt u op een ander tijdstip nogeens bellen?"
Vraag: wat zijn de gesprekskosten voor de helpdesk-lijn?
Antwoord: 70 cent per minuut !
Vraag: vind u dat niet een beetje duur, heb al bijna 12 euro verbeld en nog geen oplossing voor het probleem. ? ik vind het ladenlichterij.
Antwoord Zonnetmedewerker: "Dat is het ook maar daar kan ik ook niets aan doen" !
_________________________________________________________ Dus stel dat men bij Zonnet je probleem in een half uur oplost, dan ben je 21 euro aan gesprekskosten kwijt
Dus ff gebeld: Na 10 minuten kon de helpdeskmedewerker het probleem niet oplossen maar hij zou doorverbinden met andere collega's.
Dus 5 minuten gewacht en daar was ie weer: "
Sorry de andere medewerkers zijn te druk: wilt u op een ander tijdstip nogeens bellen?"
Vraag: wat zijn de gesprekskosten voor de helpdesk-lijn?
Antwoord: 70 cent per minuut !
Vraag: vind u dat niet een beetje duur, heb al bijna 12 euro verbeld en nog geen oplossing voor het probleem. ? ik vind het ladenlichterij.
Antwoord Zonnetmedewerker: "Dat is het ook maar daar kan ik ook niets aan doen" !
_________________________________________________________ Dus stel dat men bij Zonnet je probleem in een half uur oplost, dan ben je 21 euro aan gesprekskosten kwijt