• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello internet+telefonie opzeggen

D

DarK ZeN

Hoi,

Thuis hebben we besloten om Chello Telefonie+internet (Classic) op te gaan zeggen.
Verbinding van de Tel. lijn is vrij brak, stoort veel valt weg etc.
De Helpdesk kon het probleem niet oplossen enzo dus hebben we besloten om het hele zaakje te gaan opzeggen.
De bedoeling is om weer gewoon telefoon van KPN te nemen en voor Internet een ADSL provider.
Wie kan mij de beste volgorde vertellen om dit te kunnen realiseren?
Eerst alles opzeggen en dan de nieuwe abbonementen bestellen of andersom?
Is er iemand die hetzelfde gedaan heeft ?
 
DarK ZeN zei:
Hoi,

Thuis hebben we besloten om Chello Telefonie+internet (Classic) op te gaan zeggen.
Verbinding van de Tel. lijn is vrij brak, stoort veel valt weg etc.
De Helpdesk kon het probleem niet oplossen enzo dus hebben we besloten om het hele zaakje te gaan opzeggen.
De bedoeling is om weer gewoon telefoon van KPN te nemen en voor Internet een ADSL provider.
Wie kan mij de beste volgorde vertellen om dit te kunnen realiseren?
Eerst alles opzeggen en dan de nieuwe abbonementen bestellen of andersom?
Is er iemand die hetzelfde gedaan heeft ?
Eerst telefonie laten porteren naar KPN; vervolgens over die lijn ADSL bestellen (als je je nr. wilt behouden en niet zonder telefoon wilt zitten)

je kunt ook gewoon een combipakket telefonie en adsl bestellen (over je nu ongebruikte koperlijntje) en dan chello opzeggen (of tegelijkertijd) maar dan kun je niet je nr. behouden en je zit óf een tijdje zonder telefoon/internet, óf een tijdje met dubbele abbo.
 
Kijk hier .. https://www.kpn.com/kpn/show/id=861497 Heb ik inmiddels ook aangevraagd en bevestigd gekregen. Binnen 15 werkdagen operationeel.

Mijn abo bij UPC loopt nog door tot oktober maar dat neem ik voor lief. Dan ben ik er VOORGOED vanaf bij die UPC-Bende.
 
Terug
Bovenaan