E
EvtK
Halloah,
Ik maak zelf bijzonder graag gebruik van het IMAP protocol. Nu stoor ik mij al geruime tijd aan het feit dat chello dit protocol voor gewone chello abonnees niet ondersteund.
Ik wilde met dit bericht eens peilen of er meer gebruikers zijn die graag van IMAP gebruik maken. Persoonlijk geef ik meer de voorkeur aan een IMAP account dan aan 25 extra emailadressen of 25 mb meer voor een homepage.
Als velen dat met mij eens zijn, is het misschien goed om dit aan upc kenbaar te maken.
Groeten!
Ik maak zelf bijzonder graag gebruik van het IMAP protocol. Nu stoor ik mij al geruime tijd aan het feit dat chello dit protocol voor gewone chello abonnees niet ondersteund.
Ik wilde met dit bericht eens peilen of er meer gebruikers zijn die graag van IMAP gebruik maken. Persoonlijk geef ik meer de voorkeur aan een IMAP account dan aan 25 extra emailadressen of 25 mb meer voor een homepage.
Als velen dat met mij eens zijn, is het misschien goed om dit aan upc kenbaar te maken.
Groeten!