• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello HUB 212.142.15.33 doet raar

D

DieHardNL

Waarom doet Chello niets? Hebben ze geen network monitoring tools?
Deze flauwekul is al aan de gang sinds gisteren. Vandaag nog steeds hetzelfde.
Heb de helpdesk gebeld....weten niets eens waar ik het over heb. >:D
 
index.php
 
From: <[email protected]>
To: <[email protected]>
Sent: Friday, August 12, 2005 19:18
Subject: ontvangst bevestiging Internet - Storing

Geachte heer xxxxxxxxx,

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen. Voor een correcte afhandeling van uw verzoek wordt uw bericht doorgestuurd naar de juiste afdeling. U krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
 
Veel te veel pakket losses en het heeft duidelijk invloed op mijn uiteindelijke ping >:(
index.php
 
DieHardNL zei:
Zo was t gisteren:

Mail je probleem even naar https://www.coax.nl/feedback/index.php en geef even aan dat je PingPlotter metingen hebt.
Dan kan iemand van COAX die doorgeven aan hun UPC contactpersoon.

gr, Henno
 
Chello, zo fijn....... bijna 9 uur zonder connectie op ZATERDAG!!!!!
index.php
 
Terug
Bovenaan