• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello Helpdesk WILT geen hulp bieden door dat snelheid 50kb/sec is

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Gaara
  • Startdatum Startdatum
G

Gaara

Het begon een kleine 3 weken geleden ik had steeds dat me verbinding uitviel voor 4 min en dan weer up kwam dit had ik een kleine 3 dagen totdat me internet er helemaal mee stopte ik belde en kreeg een monteur langs.
Deze werd vervangen door een nieuwe modem ( arris).
Ook zei de monteur dat alles niet goed was geïnstalleerd door de vorige monteur toen ik hier kwam wonen.
Alhoewel het erg goed liep een jaar lang dacht ik van het zal wel.
De monteur had alle splitters en dergelijke vervangen en alles goed afgeleverd ( dacht ik ! ).

Het liep ongeveer kleine 3 a` 4 dagen goed en toen kreeg ik tussen ongeveer 7 uur s`ochtends tot 12uur een download snelheid van 50 kb/sec en een max van 200kbyte/sec terwijl ik hiervoor een snelheid had van 1000 kbyte/sec en dergelijke en downloaden en het gamen ging heerlijk.
Ik heb chello tientallen keren gebeld en elke keer kwam het zo bekende boekje naar voren met de dingen controleer je kabels, je pc, coax kabel, herstart je pc, herstart je router, herstart je modem en ga zo maar door.
Dit werkte uiteraard allemaal niet ook heb ik het prov.upc.nl doorgelopen en dergelijke.
Elke keer werd dit gezegd en opgehangen omdat het dan weer zou doen en elke keer was dat niet zo.
Dit weekend was het helemaal erg ik heb nu nog steeds vanaf vrijdag een snelheid van 50 tot 100kb/sec.
IK ben het helemaal zat met chello want elke keer lopen ze hun boekje door wat gewoon niet helpt.
Gisteren belde ik uiteraard weer en kreeg ik na 2x het boekje verhaal te horen dat het een probleem was met de nieuwe modem dus ik zeg kom dan de modem vervangen of stuur monteur langs maar dat wouden ze niet doen want dat zou niet helpen, ze wisten niet waarom maar dat zou niet helpen.
Toen kreeg ik naar nog een telefoontje te horen dat netwerk overbelast was en dat dit uitgebreid moest worden en dat dit in december gedaan werd, dus ze verwachten met hun ongelofelijke slechte product mij te laten wachten tot december ?
Dus ik belde vandaag weer op dat ik het meer dan zat was dat ik niet geholpen werd en uiteraard voordat ik dat zei kreeg ik het boekje methode voor me neus.
Ik vroeg of ik zijn chef mocht hebben of dat ik een andere lijn mocht hebben want ik wou geholpen worden want hij kon dat niet zei die en zei dat ik moest wachten tot december.
Hij wou me niet doorverbinden want dat mocht hij niet ( WHY THE HELL HEBBEN ZE DAN MEERDERELIJNS ).
IK vroeg naar zijn naam en die mocht ik niet hebben want dat wou die niet ( hoe zou dat komen ? ).
IK ben chello meer dan zat vanwege hun slechte services en dat ze men NIET willen helpen.
Want ik had na dat telefoontje nog keer gebeld in de hoop een andere “super” medewerker aan de lijn te krijgen en dat lukte maar die kwam met het verhaal dat aan modem lag en dat, dat tot oktober kon duren.
Als het aan me modem ligt kom dan hierheen en vervang het.

Conclusie:

De service IS MEER DAN SLECHT
Ze laten klanten wachten tot december met ene 56kb lijn en het scheelt ze niks ( werdt ook gezegd letterlijk tegen me want ik vroeg moet ik nu tot december met deze zooi zitten en zeiden ze ja want dan was het pas geplanned )
Ze weten niet waar ze over praten naar mijn inzien want ze hebben altijd het standaard boekje voor ze.
Ze communiceren of documenteren erg slecht in hun ticket systeem als ze die überhaupt hebben want ze komen elke keer dat je belt met een ander verhaal

Het is gewoonweg schandalig dat ze je niet willen helpen en het interesseert ze helemaal niet
Als iemand nog tips heeft omdit te verhelpen dan graag want ben echt woest dat dit zo moet omdat ze niet willen helpen.

Alvast bedankt,
Groetjes
 
Gaara zei:
Het begon een kleine 3 weken geleden ...........................
..................................Als iemand nog tips heeft omdit te verhelpen dan graag want ben echt woest dat dit zo moet omdat ze niet willen helpen.

Alvast bedankt,
Groetjes

Wat in ieder geval wel eens wil helpen is een dergelijk verhaal van punten en komma's te voorzien. Dat zorgt nl. voor een betere leesbaarheid... Daarnaast is de kans op een inhoudelijke reactie een stuk groter, in ieder geval succes. Misschien zou je 1 van de UPC medewerkers op dit forum middels een PM kunnen benaderen? Dit wil nog wel eens (in de meeste gevallen zelfs) tot een fatsoenlijke oplossing leiden. ;)
 
kan je 1 tip geven bel klanten servers op en dien daar en klacht in
Zo houden hun mij ook all aan het lijntje vanaf maart
Maar ik krijg gewoon geld terug tot hun servers weer goed werken
Na 10 keer nieuwe modem gehad tehebben en dreigen op testappen en radar inteschakelen
 
Terug
Bovenaan