Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op het moment ben ik Chello aan het installeren en het modem wil niet online komen. Als ik de helpdesk bel (via KPN of met mobiel) krijg ik de bezet toon. Hebben meer mensen hier last van?
Had net een total blackout op mijn modem.
Binnen enkele tellen zag ik een hand vol ip adressen toegewezen worden na renewen.
Maar nu doet alles het weer,kreeg de befaamde aanmeldings pagina die maar niet compleet wilde laden en zo.Modem uit stroom en de bekende handelingen.
Probeer het nog eens.
Volgens mij hebben ze storing gehad bij hun telefooncentrale. Even later werkte het weer (hun helpdesk), maar was zo druk dat ik na half uur nog niemand had. Morgen nog een poging.
vanmiddag waren er problemen met de activeringspagina maar zou het op het moment weer moeten doen.
je kan ook proberen om naar https://prov.upc.nl/cmreg/ toe te gaan.