• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello helpdesk kost meer dan ze zelf zeggen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jura
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jura

Heb je wel eens met de helpdesk Chello gebeld? Nou dan is de kans groot dat jou het nu volgende ook is overkomen. Hoogst waarschijnlijk heb je er geen weet van, maar Chello vraagt vele malen meer voor het bellen naar hun helpdesk dan dat van te voren door de vriendelijke KPN telecom stem wordt gezegd.

Alle details staan op:

(NB! broken link) https://www.blitchwitch.net/chello/
 
hihi, ben jij er ook al 'ingetuind'?

Als ik met mijn GSM naar de weekendarts moet bellen (een 0900-nummer) kost het me € 0,10 p/m + de kosten van het gebruik van een mobiele telefoon (ca. € 0,60 p/m).

Die € 0,60 p/m krijgt chello niet hoor, dat krijgt je telefoon-operator (telfort/Vodafone/T-Mobile/kpn e.d.)

mobiel naar een 0900-nummer bellen is het domste wat je kan doen, want dat is RETEDUUR!!!!!!!!!!!!!
als je geen vaste telefoon hebt, ga dan even naar de buren en vraag of je mag bellen tegen vergoeding.

----------
Via deze website wil ik graag het volgende bereiken:

1. Andere mensen wie dit ook is overkomen een helpende hand toereiken door onze klachten en daarmee onze krachten te bundelen.
Wees consequent, en klaag dan de andere instanties ook aan.
clown.gif


. Chello laten opdraaien voor het verstrekken van foute informatie en hem oplaten draaien voor de daardoor gemaakte kosten.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Er wordt toch DUIDELIJK vermeld dat er extra kosten zijn verbonden aan het gebruik van een mobiele telefoon? UPC kan niet aangeven hoe hoog die kosten zijn, want dat is afhankelijk van je telefoon-operator.

Bent u ook slachtoffer van deze criminele activiteit doe dan het volgende:
nooo.gif
nooo.gif

Hoezo crimineel? Is UPC al schuldig bevonden door de rechter? Nee!

2. Stuur een cc van dat bericht naar [email protected] (dit is GEEN officeel adres van Chello maar een bericht aan ons) Uw bericht kan worden geplaatst op deze pagina)
[geintje]Kun jij mij garanderen dat je geen database met e-mailadressen wil hebben?[/geintje]

owja,
De mobiele telefoon is van Telfort en bij hun heb ik ook een klacht neergelegd over de kosten van uw nummer. Het is gewoon schandalig dat wanneer er gezegt wordt dat een nummer € 0.10/min kost gewoon € 1.92/min in rekening te brengen.
Het is gewoon schandalig dat jij zomaar UPC beschuldigt, terwijl Telfort de schuldige is!!!!!!!
 
Als je op de site van je telefoonprovider had gekeken, had je klachten niet aan Chello gericht, maar aan hen. Zij zijn degene die jou "uitkleden".

Van de site van Telfort.
Voor servicenummers die beginnen met 084-, 087-, 0900-, 0906- en 0909 gelden speciale tarieven:
over het algemeen geldt € 1,25 per minuut + € 0,07 starttarief per gesprek. De eerste minuut wordt altijd in rekening gebracht.


Nog lekker vaag ook allemaal. Fijne provider!
 
Dat is dan mooi klote van Telfort. Wauw nooit te oud om te leren.

BTW die database met email adressen groeit al aardig.

Thx
 
jura zei:
Dat is dan mooi klote van Telfort. Wauw nooit te oud om te leren.

BTW die database met email adressen groeit al aardig.

Thx

Als je voortaan is wat beter nadenkt door hier allemaal domme dingen te gaan roepen.

Jezus, sorry hoor, maar dan schrijf ik je per direct af als een grote s*kkel die nergens ook maar IETS van af weet.

Pfff, onze schuld, kolere, ik heb er gewoon geen woorden meer voor hoe dom dat je dan bent.
 
heren doe ff lekker rustig zijn we hier gekomen om een postie te schelden en op te fokken of zijn we hier gekomen voor de lol en onze lieve klanten te helpen :)
 
sorry yunnie, maar ik ben hier niet om klanten te helpen, dat doe ik telefonisch, ik ben hier om te forummen... dit is niet de helpdesk ofzo dit is een openbaar forum :)
 
Think before you talk sh.t..??!!
Lijkt me niet meer dan logisch toch, een kind kan de was doen.
Het stomme is, zulke mensen bellen vaak en kunnen wij in de verdediging gaan om iets waar we ons absoluut niet druk om gaan maken.
 
Die mensen laat ik altijd heel duidelijk merken dat ze toch eens beter moeten leren nadenken... En als je je druk maakt om een paar eurocent moet je je toch eens afvragen of je wel een abonnement moet nemen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan