Q
Quirinius
Chello geeft geld terug wanneer je langer dan 24 uur geen internet hebt gehad. Jaja, maar er zit wel een addertje onder deze ellende.
1. Zorg er voor dat je wanneer je geen verbinding meer hebt direct beldt en er je klacht laat registreren.
2. Je moet minimaal 24 uur geen internet hebben gehad.
3. Wanneer je internet weer werkt moet je direct bellen en aangegeven dat je in aanmerking wilt komen voor een vergoeding.
EN NU GOED OPLETTEN!!!
4. Chello medewerkers zullen dan zeggen, je krijgt 1.50 euro terug per dag. Maar ik weet wel beter aangezien een medewerker zich een keer versproken heeft. Zeg dat je weet dat je namelijk per dag geen internet twee dagen vergoed krijgt. Je zal dan te horen krijgen dat dit waar is. Wanneer je dan vraagt waarom ze het niet meteen aanbieden dan krijg je te horen dat dit van de baas moet. (alleen honden hebben een baas dus dat zegt meteen wat over de dienstverlening, personeel en de streken van Chello).
Dus ik zou eigenlijk 8 dagen terug krijgen, dat wordt 12 euro, maal 2, dus 24 euro terug voor een lange week geen internet, kan ik wel mee leven. Klasse Chello. Verpreek je maar vaker.
5. Ook wanneer een monteur niet langs is geweest heb je recht op 23 euro schade vergoeding. Vraag er wel naar want ik ben er van overtuigd dat er Chello medewerkers zijn die je die 23 euro niet direct zullen aanbieden.
6. VEEL PLEZIER MET JE GELD TERUG VRAGEN.
1. Zorg er voor dat je wanneer je geen verbinding meer hebt direct beldt en er je klacht laat registreren.
2. Je moet minimaal 24 uur geen internet hebben gehad.
3. Wanneer je internet weer werkt moet je direct bellen en aangegeven dat je in aanmerking wilt komen voor een vergoeding.
EN NU GOED OPLETTEN!!!
4. Chello medewerkers zullen dan zeggen, je krijgt 1.50 euro terug per dag. Maar ik weet wel beter aangezien een medewerker zich een keer versproken heeft. Zeg dat je weet dat je namelijk per dag geen internet twee dagen vergoed krijgt. Je zal dan te horen krijgen dat dit waar is. Wanneer je dan vraagt waarom ze het niet meteen aanbieden dan krijg je te horen dat dit van de baas moet. (alleen honden hebben een baas dus dat zegt meteen wat over de dienstverlening, personeel en de streken van Chello).
Dus ik zou eigenlijk 8 dagen terug krijgen, dat wordt 12 euro, maal 2, dus 24 euro terug voor een lange week geen internet, kan ik wel mee leven. Klasse Chello. Verpreek je maar vaker.
5. Ook wanneer een monteur niet langs is geweest heb je recht op 23 euro schade vergoeding. Vraag er wel naar want ik ben er van overtuigd dat er Chello medewerkers zijn die je die 23 euro niet direct zullen aanbieden.
6. VEEL PLEZIER MET JE GELD TERUG VRAGEN.