• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

chello gebruikers hebben zich de laatste tijd groen en geel geërgerd, als er sto

A

afca

chello gebruikers hebben zich de laatste tijd groen en geel geërgerd, als er storingen waren in het netwerk van UPC.
COAX ontving de laatste weken vele klachten hierover. Maar dat chello de storingen nooit kenbaar maakte op haar chello netwerkstatus pagina maakte klanten terecht het meest kwaad.
In het laatste overleg met UPC vorige week woensdag heeft COAX, over dit niet kenbaar maken van storingen en de chello gebruikers eigenlijk, onjuist voorlichten, een zwaar agendapunt van deze "miskenning" gemaakt.
Vanavond echter ontvingen wij het bericht, van UPC dat de netwerkstatus pagina weer in gebruik is genomen. COAX gaat er hierbij dan ook van uit, dat chello, haar taak: het voorlichten en informeren van chello klanten omtrent de eventuele problemen en aankomende werkzaamheden voortgang zal vinden en dat het niet bij een eenmalige actie zal blijven.
nou we gaan het meemaken hoor wordt het dan tog nog iets met die pagina we zullen eht zien
 
En dat is de zoveelste keer dat UPC / Chello op zijn flikker krijgt van COAX.

Ze zijn nogal hardleers, want ze blijven gewoon doorgaan met stommiteiten :S
 
Re: chello gebruikers hebben zich de laatste tijd groen en geel geërgerd, als er

Ze zijn wel erg lui daar.
Beetje fatsoenlijk internet leveren iz voor hun een hele taak ;)

Netwerkstatus pagina updaten ze alleen van uiterlijk en nu gaan ze hem weer echt in gebruik nemen waarvoor die bedoelt is.
Ik durf te wedden dat ze nog niet eens alles erop zetten als er wat iz >:( en dat ze over een paar weken/maanden weer gewoon totaal vergeten zijn... De tijd zal het leren
 
Re: chello gebruikers hebben zich de laatste tijd groen en geel geërgerd, als er

Wat mij nog meer frustratie geeft is het feit dat ze niet consequent een berichtje plaatsen op de servicelijn. Dan zit je 10 minuten te wachten om iemand aan de lijn te krijgen:
Sorry meneer, landelijke storing. Geen idee wanneer het opgelost is. Mocht u vanavond als u thuis komt nog last hebben moet u even uw modem resetten.
Zet dan ff een boodschap op die lijn scheelt mij weer het aanhoren van een lomp verhaal van de helpdesk. Maar ja, blijkbaar is het behalen van telefoontikken op die 0900 lijn een doel op zich.
 
élke keer als ik bel krijg ik wél eerst een berichtje dat er een storing in mijn regio is en dat er aan gewerkt wordt ...... maar volgens mij zijn ze drie jaar geleden vergeten dat bandje uit te zetten.
Als ik dan nl. de HD aan de lijn krijg is het eerste wat ze zeggen dat er géén storing is, het ligt aan mij ... yadayadayada ... 10 minuten later is er tóch wel een storingsmelding .....
Ikkeniemeersnappenieh
 
5-9-2005 Werkzaamheden netwerk


Hierbij informeren wij u dat UPC de komende week werkzaamheden zal verrichten.

Deze werkzaamheden hebben alleen betrekking op klanten met chello Starter of chello Easy. Door deze werkzaamheden bestaat de mogelijkheid dat uw modem gedurende korte tijd off line gaat. In een klein aantal gevallen kan het voorkomen dat uw modem vervolgens niet goed on line komt. Mocht dit onverhoopt het geval zijn, dan kunt u dit ongedaan maken door gedurende 30 seconden de stroom van het modem te halen. Wanneer u het modem daarna weer aanzet, is deze normaal gesproken weer on line en kunt u gewoon internetten.

Mocht dat echter niet het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met een van onze Customer Service medewerkers. Zij kunnen u dan verder helpen.

De afdeling Customer Service is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 08.00 tot 22.00 uur op nummer 0900 15 80 (€ 0,10 per minuut).


!! Belachelijk! Ik heb light en heb ook echt problemen.!!!
 
Die werkzaamheden zijn ook pas volgende week.
Hebben wij nu geen last van. Nu is er gewoon (g)een storing  >:D
 
Inderdaad (g)een storing.. ik vraag me wel eens af hoe de helpdesk er bij andere providers uitziet...
 
Heb ook de afgelopen maand weer vaak storing gehad, zelfs een dag zonder chello. Helpdesk besteed eerst een kwartier aan het doormeten van je pc en dan komt de aap uit de mouw. Ze hebben jammergenoeg nog steeds last van een storing die allang opgelost had moeten worden. Maar op chello.nl lees je niks over een storing. De buitenwereld wijs maken dat alles zo goed draait, daar trappen we niet in hoor. TIJD om op te stappen. UPC gebeld en gekapt met die ellende.
Ga maar eens een KPN adsl proberen, wanadoo had ik al eens geprobeert en deed het prima.

Greetings, Lennert
 
Terug
Bovenaan