A
afca
chello gebruikers hebben zich de laatste tijd groen en geel geërgerd, als er storingen waren in het netwerk van UPC.
COAX ontving de laatste weken vele klachten hierover. Maar dat chello de storingen nooit kenbaar maakte op haar chello netwerkstatus pagina maakte klanten terecht het meest kwaad.
In het laatste overleg met UPC vorige week woensdag heeft COAX, over dit niet kenbaar maken van storingen en de chello gebruikers eigenlijk, onjuist voorlichten, een zwaar agendapunt van deze "miskenning" gemaakt.
Vanavond echter ontvingen wij het bericht, van UPC dat de netwerkstatus pagina weer in gebruik is genomen. COAX gaat er hierbij dan ook van uit, dat chello, haar taak: het voorlichten en informeren van chello klanten omtrent de eventuele problemen en aankomende werkzaamheden voortgang zal vinden en dat het niet bij een eenmalige actie zal blijven.
nou we gaan het meemaken hoor wordt het dan tog nog iets met die pagina we zullen eht zien
COAX ontving de laatste weken vele klachten hierover. Maar dat chello de storingen nooit kenbaar maakte op haar chello netwerkstatus pagina maakte klanten terecht het meest kwaad.
In het laatste overleg met UPC vorige week woensdag heeft COAX, over dit niet kenbaar maken van storingen en de chello gebruikers eigenlijk, onjuist voorlichten, een zwaar agendapunt van deze "miskenning" gemaakt.
Vanavond echter ontvingen wij het bericht, van UPC dat de netwerkstatus pagina weer in gebruik is genomen. COAX gaat er hierbij dan ook van uit, dat chello, haar taak: het voorlichten en informeren van chello klanten omtrent de eventuele problemen en aankomende werkzaamheden voortgang zal vinden en dat het niet bij een eenmalige actie zal blijven.
nou we gaan het meemaken hoor wordt het dan tog nog iets met die pagina we zullen eht zien