• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

chello gaat reageren!!

S

spykillah

Hi, die coax aandacht voor chello gaat toch vruchten afwerpen....

COAX gaat naar UPC voor een gesprek

22 Feb. '05 Morgenavond, 23 februari, is COAX uitgenodigd voor een gesprek met UPC. UPC wil ons spreken over de recente publicaties t.a.v. de datalimiet en de petitie die wij zijn gestart.
COAX hoopt het UPC management alsnog te kunnen winnen voor een verruiming, en publicatie, van de datalimiet. Wij verwachten geen directe toezeggingen van UPC, maar sluiten een verrassing ook niet geheel uit..

Bron: https://www.coax.nl/index.html

Maar effies kijken wat ze nu weer verzinnen! :P

En dit is ook wel een aardig verhaal: https://www.coax.nl/actie/overboeking.html
 
Ben heel benieuwd wat ze te melden hebben, als ze nu nog glashard gaan lopen ontkennen of zeggen dat het een goede zaak is wat ze doen, dan mogen we wat mij betreft het hoofdgebouw platgooien a la een episode 24, laat Jack Bauer maar komen, UPC mag de terrorist 'spelen'...
 
Ik ben wel onder de indruk van dat overboekings-verhaal. Ik ben niet echt een expert of een wiskundige, maar het ziet er naar uit dat ze echt hun mening over de datalimiet goed kunnen funderen. Hopelijk hebben ze hierdoor een beter onderhandelingspositie vanavond! :D
 
Dat Chello überhaubt wil reageren betekent volgens mij alleen dat ze de campagne niet leuk vinden. Ik verwacht dan ook dan COAX de wind van voren krijgt en dat ze niet van Chello gedaan krijgen, helaas. Misschien is het mijn cynisme, maar Chello heeft in het verleden aangetoond dat ze niet erg meegaand zijn of zich iets aantrekken van -boosheid- of -ellende- van de gebruikers.

Uit de reacties op het insturen van het reactieformulier blijkt ook dat maar al te graag naar de algemene voorwaarden en de FUP verwezen wordt. En dat doen ze dan met "humor" >:(

Ik zou wel eens aangenaam verrast willen worden door UPC....
 
Ik denk dat UPC niet echt onder de indruk van het overboekings verhaal is.
Want alles in dat verhaal is gebaseerd op vermoedens :( zoals ze zelf al aan geven.

Maarja ik zou zeggen UPC verras ons.
Doe eens klant vriendelijk.
 
Wat dat betreft snapt XS4All het veel beter, ze laten nu via de media weten dat er geen datalimieten meer zijn, en dat er onbeperkt datadoorvoer mag zijn. Ze spelen hier natuurlijk in op de overstappers van UPC, maw UPC doet niks en XS4ALL wel. Tja zegt genoeg lijkt me. Terwijl XS4ALL toch all weing of niks deed aan het dataverkeer. Goed bezig dus. Leuke reclame stunt Dus XS4all begrijpt de UPC klant beter dan UPC zelf. ;D
 
Dat cHELLo de opzegtermijnen heeft veranderd van 1 naar 12 maanden zegt toch al wel wat. Ze zijn toch bang dat er teveel mensen opzeggen en ze daardoor veel klanten verliezen. (veel klanten=veel geld) Ik hoop dat er toch wel wat uit dat gesprek gaat komen, al is het maar een verhoging van de datalimieten ipv het volledig afschaffen ervan. Maar aangezien de altijd arrogante houding is het wel altijd afwachten bij hun. Ik vind het verder een prima initiatief van COAX en steun het van harte, tis altijd beter dan klagen maar niks doen.
 
Het begint al goed.
UPC was niet voorbereid genoeg voor het gesprek. (Ja,ja) Het gesprek is verschoven naar begin volgende week. Maw. Het zal wel 1 maart of later worden, terwijl ze niets te bieden hebben. Dan kun je als abonnee nog een maand doormodderen en vangt Chello tenminste nog een maand langer de abonnementen.

Zul je zien dat Chello op 28 maart aangeeft weer te willen praten, het gesprek naar 2 april verschuift om zo te proberen de uitstroom wat in te dammen, door hoop te kweken bij de abonnee's.
Een hele fijne -sneaky- tactiek van UPC.

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
 
Terug
Bovenaan