• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello familie-account / Alias Probleem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter NoLiMiTSoLDieR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

NoLiMiTSoLDieR

Yo  ;)

Ik heb net dus een familie-account aangemaakt omdat steeds iemand anders mn mail zit te lezen en andersom ...

Ik had al een paar aliassen die heb ik verwijdert van mijn "hoofdmail adres"
Nadat ik dus een familie-account heb aangemaakt wil ik voor DIE aparte account ook alliassen hebben :)

Ik typ dus mijn oude alias in die ik net heb verwijdert van mijn "hoofdmail adres" , maar dan zegt ie dat ie in gebruik is  ??? .

Dit snap ik dus ff niet :S

Ligt het aan mij of is dat ding gewoon buggy
 
Pas verwijderde aliassen kun je niet gelijk weer aanmaken....
Heb dat  zelf ook aan de hand gehad vorig jaar.....kan weken duren voordat dat weer kan....

Blijven proberen of andere aanmaken.... ;D
 
Shit dat wordt kut dan komen al mn mails niet aan :(
ff snel veranderen dan maar 8)
 
Bleh hij zegt nog steeds dat hij in gebruik is :'(
 
Silence zei:
Chello familie account ??? Uitleg ???

Bij Plus heb je recht op 3 e-mail accounts...je hoofdaccount zoals bij Classic en daarnaast nog twee met eigen wachtwoord maar die zitten onder de noemer familie account.
Bij ieder account kun je  5 aliassen aanmaken als je dat wilt.

Al dit fraais  ;D   vind je onder My Service op de homepage vanChello.

Het probleem is als je een alias verwijdert.....duurt het weken, maanden eer je die zelfde alias weer kunt invoeren.
Vlg. de helpdesk wordt maar een keer in de zoveel tijd weggemikte aliassen verwijderd van de server en dan kun je ze weer aanmaken.
Waarom dat is wist hij ook niet.....maar dat is wat ik te horen kreeg toen ik ook met dit probleem zat vorig jaar.
 
NoLiMiTSoLDieR zei:
Bleh hij zegt nog steeds dat hij in gebruik is  :'(

Ik wilde vorig jaar juni een alias voor een vereniging overnemen van iemand anders die ermee stopte.
Hij verwijdert die en NU krijg ik nog steeds de melding dat die alias nog bestaat.

Dus Chello schoont zijn mailserver niet op wat aliassen betreft!!! >:(
 
Ik heb dit probleem vorig jaar bij de hand gehad. Exact zoals jullie beschrijven. Heb toen de helpdesk gebeld en zij gaven mij aan dat aliassen gemiddeld 3 maanden blijven bestaan en niet in de tussen tijd gebruikt kunnen worden. Omdat de man zeer welwillend was heeft hij mijn aliassen terug geplaast (pff, wat een geluk). M.a.w. je bent echt overgeleverd aan de bereidwilligheid van de helpdesk medewerker.

Ben nu reeds twee maanden bezig om ervoor te zorgen dat een alias verhuist naar een ander familie account. Krijg het niet voor elkaar. Heb eveens een rfe aangevraagd (zelf intern aliassen verplaatsen binnen je eigen accounts) maar tot op heden tevergeefs.

Het enige wat ik je kan adviseren is bellen, bellen, bellen, de aanhouder wint maar dit helpt je momenteel niet. :-\
 
Het is ook vrij logisch dat je niet direkt een verwijderde alias weer kan aanmaken.

Stel ik heb emailadres (alias) [email protected] , na een tijdje besluit ik het te verwijderen omdat ik nu [email protected] gebruik.
1 dag nadat ik het alias verwijderd heb registreerd een andere piet , [email protected]. dan krijgt deze Piet dus alle mailtjes die eigenlijk voor mij bedoeld zijn/waren.
Dit kunnen spam berichten zijn, persoonlijke berichten of zelfs emails met wachtwoorden.

Dus ik vind het logisch.
 
Jij vindt het logisch dat na zowat 1 jaar  >:(  je een verwijderde alias  niet opnieuw kunt aanmaken???

En die Piet van jou....kan niemand anders aan want die heeft het wachtwoord niet van Piet...

Vreemde logica hou je erop na..... ;D en dat is logisch.. ::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan