chello factuur

C

copernicus

Sins een paar weekjes heb ik chello extreme daarvoor classic.
Vandaag kreeg ik een email dat mijn nieuwe factuur online stond en ik ben gelijk gaan kijken.
Wat ik dus zag was een bedrag van 120 €,daar schrok ik van dus dacht bel ff de helpdesk (ja dat kost bijna niks tegenwoordig)
Die mevrouw vertelde mij dat ik 2x moest betalen 1x voor deze maand en 1 x voor april.Ik dacht okay,maar ze begon wat te rekenen en zij iets over paket korting.En dat ze na de paket korten eraf ze uit kwam op 100€.Ik dacht okay goed fijn ik hou wel mn mond >:D

Maar hoe zit dit nu?ik ben nu in de war hoor ??? ::) :'(

edit\\

moet ernog ff bij zeggen dat ik geen telefoonnie erbij genomen heb,omdat we thuis liever geen huis telefoon hebben en toch alleen mobiel bellen
heb ik dan geen korting te goed ofzo :P >:D
 

Flow

Quality Member
Berichten
3.260
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Pakket korting was idd voor de combinatie extreme+Freetime telefonie.
De telefoon is gratis in deze opzet,en je betaald dan alleen de gespreks kosten en overige diensten hier voor.
Dat je op 50 euro uit zou komen klopt niet als je extreme hebt,dat zou voor classic met freetime moeten zijn.

Je hebt dus geen recht op pakket korting (iets wat je achteraf schriftelijk moet aanvragen).
 

MrFloris

Forum Gebruiker
Berichten
1.098
Ja, even bellen en vragen of je pakketkorting hebt, zo niet dan vragen of ze het opsturen, kan je het aanvragen.
 
Bovenaan