Topicstarter
Topicstarter
excidium17
Nou, ik heb een weekje getest, ik twijfel op dit moment. vanaf het moment dat de verbinding het weer zou doen (maandag) tot aan zaterdag middag 13:00 heeft de snelheid met 350 KB gelopen (volgens de officiele test van UPC)
vanaf 1 uur in de middag liep ie in 1 x op naar 2,4 MB...sinds dien heb ik niet meer echt veel gedownload ik ga vanavond een keer testen.
Ik ga aankomende zaterdag aangeven of de verbinding normaal is. maar ik ga er toch maar vanuit dat ik tot volgend jaar moet wachten.
nogmaals: ze maken gebruik van een 1 of andere avaya tool, als je belt vraag altijd om een notitie dat je gebeld hebt. Ik heb ook zelf meedere malen gevraagd of ze in die tool ook wouden typen dat ik teleurgesteld was in hun service, en dat ik terug gebeld wou worden. Hierna vroeg ik aan de medewerker of ze kon nalezen wat ze getypt had. (of ze het opslaat is een ander verhaal)
Dit helpt heel erg, als je namelijk weer belt, hoef je alleen maar te roepen. Kijk in de geschiedenis van mijn telefoontjes..tadaa scheelt je weer 30 minuten uitleggen wat het probleem is
vanaf 1 uur in de middag liep ie in 1 x op naar 2,4 MB...sinds dien heb ik niet meer echt veel gedownload ik ga vanavond een keer testen.
Ik ga aankomende zaterdag aangeven of de verbinding normaal is. maar ik ga er toch maar vanuit dat ik tot volgend jaar moet wachten.
nogmaals: ze maken gebruik van een 1 of andere avaya tool, als je belt vraag altijd om een notitie dat je gebeld hebt. Ik heb ook zelf meedere malen gevraagd of ze in die tool ook wouden typen dat ik teleurgesteld was in hun service, en dat ik terug gebeld wou worden. Hierna vroeg ik aan de medewerker of ze kon nalezen wat ze getypt had. (of ze het opslaat is een ander verhaal)
Dit helpt heel erg, als je namelijk weer belt, hoef je alleen maar te roepen. Kijk in de geschiedenis van mijn telefoontjes..tadaa scheelt je weer 30 minuten uitleggen wat het probleem is