E
excidium17
Hoi,
Ben sinds februarie lid van chello. Ik heb altijd al getwijfeld over chello maar ging toch uiteindelijk voor een extreem verbinding. mede omdat de verkoper mij verzekerd had dat ik gebruik kan maken van nieuws groepen op de chello servers zoals ik dat toendertijd met planet internet deed.
Helaas...dat ging dus niet...lekker dan maar....
Sinds begin augustus zin er server aanpassingen gedaan in gelderland. sindsdien ervaar ik dat mijn verbinding traag is. Dit heb ik aangegeven bij Chello. Nu als ik dit typ heb ik al 10x gebeld er is nog steeds geen case aangemaakt. Ik heb ze al duidelijk laten weten dat het niet zo langer kan, en dat ik elke dag terug gebeld wil worden over de status.
Heb eerst een uur lang test gedaan (onder veilige modus een java applicatie installen, vande zotte) allemaal speeds tests gedaan op externe site (ook van de zotte) en dan werd er gezegd. er wordt eerst een mail gestuurd, zonder die mail kan er geen procedure gestart worden. ik heb nu nog steeds geen mail gekregen, ik bel weer op en jah hoor de volgende zou er naar kijken. 1 week later nog steeds nix. en maar weer bellen, dat ik maar een terug gebeld moest worden.
en dat werdt gedaan, 1 week later...nee meneer ging onderzoeken. hij heeft niet terug gebeld, ja nadat ik teleurgesteld opbelde of ik nog gebeld zou worden. zucht, 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Na een lang verhaal zou er een monteur langskomen voor vervaning van de router. volgens de ene medewerker totaal nuteloos omdat hij monitoring wil starten en de andere medewerker wil de router om laten ruilen. Dan geef ik aan dat ik pas vanaf 2 uur thuis ben en dat hij zou proberen om te kijken of de monteur in de middag zou kunnen komen. ik zou diezelfde week nog 2x terug gebeld worden.
toen in 1 x deed mijn internet het weer, lekker met 2,4 mb downloaden. ik stond op het punt om aan te geven dat de monteur niet hoefde te komen en een monitoring wou starten. ze hebben nooit terug gebeld en om 12:15 stond de monteur aan een lege duur. 32 pleuro aan voorij kosten.
Je maakt afspraken met die lui en ze komen ze niet na, je hoort alleen excuses maar geen acties. ik begin wel heel erg te twijfelen aan chello. De SLA zit toch nu op -100%. Nu nog maar hopen dat klante service mij geld gaat terug geven omdat er interne fouten zijn gemaakt bij chello. nu 6 medewerkers verder, zit ik nog te downloaden met 400 KB. Ze hebben nog steeds niet terug gebeld.
schijt wordt je ervan...en ik maar elke x een half uur aan de telefoon (x 10 euro cent) morgen nog maar een poging. ga gelijk om de teamleider vragen, want ach...dan maar zo....
toch maar op zoek naar een andere provider...en ik, ik mag weer deze maand 60 euro betalen...nou, dacht het dus niet....
Chello....jullie lezen dit ook misschien TIJD voor actie...bel mij terug ik ben klant
Uiteindelijk is het een klacht geworden, maar wordt ik nou terug gebeld...nee hoor tuurlijk niet...we wachten gewoon weer tot meneer beld...en dan 100x sorry zeggen...1x sorry is 10 eurocent...lekker...
een diep, teleurgestelde klant van chello
Ben sinds februarie lid van chello. Ik heb altijd al getwijfeld over chello maar ging toch uiteindelijk voor een extreem verbinding. mede omdat de verkoper mij verzekerd had dat ik gebruik kan maken van nieuws groepen op de chello servers zoals ik dat toendertijd met planet internet deed.
Helaas...dat ging dus niet...lekker dan maar....
Sinds begin augustus zin er server aanpassingen gedaan in gelderland. sindsdien ervaar ik dat mijn verbinding traag is. Dit heb ik aangegeven bij Chello. Nu als ik dit typ heb ik al 10x gebeld er is nog steeds geen case aangemaakt. Ik heb ze al duidelijk laten weten dat het niet zo langer kan, en dat ik elke dag terug gebeld wil worden over de status.
Heb eerst een uur lang test gedaan (onder veilige modus een java applicatie installen, vande zotte) allemaal speeds tests gedaan op externe site (ook van de zotte) en dan werd er gezegd. er wordt eerst een mail gestuurd, zonder die mail kan er geen procedure gestart worden. ik heb nu nog steeds geen mail gekregen, ik bel weer op en jah hoor de volgende zou er naar kijken. 1 week later nog steeds nix. en maar weer bellen, dat ik maar een terug gebeld moest worden.
en dat werdt gedaan, 1 week later...nee meneer ging onderzoeken. hij heeft niet terug gebeld, ja nadat ik teleurgesteld opbelde of ik nog gebeld zou worden. zucht, 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Na een lang verhaal zou er een monteur langskomen voor vervaning van de router. volgens de ene medewerker totaal nuteloos omdat hij monitoring wil starten en de andere medewerker wil de router om laten ruilen. Dan geef ik aan dat ik pas vanaf 2 uur thuis ben en dat hij zou proberen om te kijken of de monteur in de middag zou kunnen komen. ik zou diezelfde week nog 2x terug gebeld worden.
toen in 1 x deed mijn internet het weer, lekker met 2,4 mb downloaden. ik stond op het punt om aan te geven dat de monteur niet hoefde te komen en een monitoring wou starten. ze hebben nooit terug gebeld en om 12:15 stond de monteur aan een lege duur. 32 pleuro aan voorij kosten.
Je maakt afspraken met die lui en ze komen ze niet na, je hoort alleen excuses maar geen acties. ik begin wel heel erg te twijfelen aan chello. De SLA zit toch nu op -100%. Nu nog maar hopen dat klante service mij geld gaat terug geven omdat er interne fouten zijn gemaakt bij chello. nu 6 medewerkers verder, zit ik nog te downloaden met 400 KB. Ze hebben nog steeds niet terug gebeld.
schijt wordt je ervan...en ik maar elke x een half uur aan de telefoon (x 10 euro cent) morgen nog maar een poging. ga gelijk om de teamleider vragen, want ach...dan maar zo....
toch maar op zoek naar een andere provider...en ik, ik mag weer deze maand 60 euro betalen...nou, dacht het dus niet....
Chello....jullie lezen dit ook misschien TIJD voor actie...bel mij terug ik ben klant
Uiteindelijk is het een klacht geworden, maar wordt ik nou terug gebeld...nee hoor tuurlijk niet...we wachten gewoon weer tot meneer beld...en dan 100x sorry zeggen...1x sorry is 10 eurocent...lekker...
een diep, teleurgestelde klant van chello