• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

chello en emule

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Wytze
  • Startdatum Startdatum
W

Wytze

hi ik heb een vraagje ik heb sinds kort een nieuwe modem bij mijn chello classic verbinding de motorola 5100e maar nu als ik met emule aan de slag wil gaan staan alle udp en tcp poorten dicht ik gebruik geen router of andere dingen het enige dat ik gebruik is win xp pro en sp-2 norton anti virus 2005 en zonealarm de nieuwste ik heb ook al zonealarm en norton er af gehad de poorten van emule blijven dicht wie kan mij hier mee helpen
alvast bedankt
 
Heb je de firewall van windows uitstaan?Die kan per ongeluk door de nieuwe installatie weer aanstaan.
Dit had ik gister nml ook met emule.Gister mijn sb5100E gehad en dan moet je ff alles weer nachecken.
Kijk of je signalen ook goed zijn,de coax kabel moet goed in modem en splitter zitten,kijk of de splitter niet te los in wandcontact doos zit,dit kan het modem nml onstabiel maken met een low id in emule tot gevolg.
Kijk of de stroom adapter van je modem niet op de kabels ligt,kan ook storing of ruis geven.

Ik had het gister ff voor 1 minuutje na mijn nieuwe modem uit te proberen met emule,het modem rebootte een paar keer,weet niet waarom,maar nadat ik bovengenoemde zaken had doorlopen kreeg ik een goede verbindig met emule.Bij mij zit de splitter niet echt stevig en het modem is op de grond (de vorige hing aan muur ernaast dus minder druk op de splitter van coax kabel) dus heb ik de boel even netjes moeten doen,kreeg nml ook wat ruis op de tv.

"edit" sp2 geeft problemen met emule omdat je maar 10 verbindingen tegelijk kan open hebben ofzo iets.
Daar is een hulpmiddel voor,kijk   HIER  maar.
Maar als je zonder sp2 kan zou ik die uninstallen,geeft alleen maar problemen met allerlei software die je moet updaten.
 
Terug
Bovenaan