• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Chello: E-Mail sucks...

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Blitser
  • Startdatum Startdatum
B

Blitser

Al vanaf vrijdag 15.00 u geen e-mail meer binnen gekregen.

Chello sucks... ::)
 
Ik begrijp niet wat je bedoelt. ???

Krijg je geen verbinding meer met de Chello webserver?
Is het gewoon rustig met emails of weet je zeker dat er emails naar jou gestuurd zijn en komen die niet aan?

Een beetje meer duidelijkheid graag als je een nieuw topic opend.
 
Normaliter ontvang ik 20 tot 40 spam-berichten per dag, en nu een hele dag niks, Toeval? Ook als ik een foutmelding krijg?

Nog geen minuut nadat ik hier had gepost werkte alles weer, en kwamen 22 achterstallige berichten binnen.

Dit gebeurt vrij regelmatig.
 
Het bericht is nu duidelijk.
Je hebt gelijk de emailserver is niet altijd even stabiel en zoiets komt helaas (te vaak) voor.
 
Blitser zei:
Normaliter ontvang ik 20 tot 40 spam-berichten per dag, en nu een hele dag niks, Toeval? Ook als ik een foutmelding krijg?

Nog geen minuut nadat ik hier had gepost werkte alles weer, en kwamen 22 achterstallige berichten binnen.

Dit gebeurt vrij regelmatig.

Ik krijg ook 20 - 40 spam berichten per dag (in de periode 8 februari t/m 16 februari 367 stuks !!).
Ik heb de oplossing gevonden !!
Zo omzeil ik ook het mail-server probleem van Chello.

Andere Internet-provider .... Telefonie van UPC d'r uit evenals Chello is neem voor 45,= een verbinding die 4x sneller is als UPC.

Misschien idee ...
 
Na een week dus alweer 2 dagen geen e-mailverkeer.

Helpdesk gebeld; werd te woord gestaan daar een alleraardigst behulpzame jongeman, die me na uitvoeren van een test verzekerde dat alles werkte, zodat de fout in Outlook moest zitten.
Hij adviseerde mij alle accounts te verwijderen en opnieuw in te voeren: Resultaat: Nope.

Ik wordt er onderdehand niet goed van: je zal maar een bedrijfje hebben , en een paaar dagen op inkomende mail moeten wachten; dan kan je wel Daaag zeggen tegen je clientèle.
 
Gewoon van tevoren melden dat je Chello hebt...kun je rustig een maand op vakantie zonder dat ze al bericht terug verwachten  :P

Maar serieus: Collega op mijn werk heeft tijden lang geen mail kunnen versturen, werd geen r**t aan gedaan, (ja, ze gaven 'm mogelijke oplossingen voor Outlook Express, terwijl hij duidelijk had gemeld dat ie een ander prog gebruikte, ik geloof Eudora of Pegasus...weet niet meer).

Zelf heb ik nog NOOIT (ohjee afkloppeeuhhh!!) problemen gehad met de mail van Chello...
(Alleen krijg ik wel regelmatig dat mensen me dingen proberen te sturen die groter zijn dan 5MB en ook zit de mailbox vaak vol, want ik krijg veel mail met filmpjes en andere zooi erbij).
 
Terug
Bovenaan