Chello delen

  • Onderwerp starter MaijnVegeta
  • Startdatum
M

MaijnVegeta

Beste mensen ik heb een probleem ik heb sinds 2 weken chello en ik heb een probleem.
Als ik de moden aan de pc van mijn vader aansluit en ik stel alles goed in hoe ik het op mijn pc ook heb, maar toch heb ik geen internet op mijn vaders pc wie kan mij dat uitleggen hoe dat kan.
Kan het zijn dat chello andere pc`s uitgeschakeld hebben
omdat ze 2 pc`s zagen.

En dan nog het volgende ik heb een cd-rom van chello gekregen maar ik mag van chello er niet aankomen wie weet wat het voorn cd is.

Alvast Bedankt

Wie kan mij HELPEN.
 
N

NEEDHELP

MaijnVegeta zei:
Beste mensen ik heb een probleem ik heb sinds 2 weken chello en ik heb een probleem.
Als ik de moden aan de pc van mijn vader aansluit en ik stel alles goed in hoe ik het op mijn pc ook heb, maar toch heb ik geen internet op mijn vaders pc wie kan mij dat uitleggen hoe dat kan.
Kan het zijn dat chello andere pc`s uitgeschakeld hebben
omdat ze 2 pc`s zagen.

En dan nog het volgende ik heb een cd-rom van chello gekregen maar ik mag van chello er niet aankomen wie weet wat het voorn cd is.

Alvast Bedankt

Wie kan mij HELPEN.

Je vaders pc heeft geen internet omdat die het het zelfde netwerkaart ( met het zelfde mac-adres ) erin moet hebben als in de pc van die van jouw ( en dat kan niet tenzij je het steeds omwisselt )

als je je internet verbinding gemakkelijk wilt delen moet je een router aanschaffen

https://chelloo.nl/tips/router.html

en voor de cdrom: op mijn cd rom stond ( d8 ik) een setup van ie en NETSCAPE (com.) en de driver(s) van de netwerk kaart die ik van hun had gekregen
 
R

Remboooo

Lees voortaan 'tips' ff voordat je hier gaat posten:
Tips / Ik heb een nieuwe computer/netwerkkaart/router en nu doet internet het niet meer

Ow, nog ff een tipje voor René:
verander dit:
[...]methode 1) Helpdesk bellen, dit is eigenlijk de beste manier. Gewoon de helpdesk bellen en zeggen dat je een nieuwe netwerkkaart hebt gekocht.[...]
in het volgende:
[...]methode 1) Helpdesk bellen, dit is eigenlijk de beste manier. Gewoon de helpdesk bellen en zeggen dat je een nieuwe netwerkkaart hebt gekocht (zeg nooit dat je een router hebt gekocht!!!)[...]
;)
 
Bovenaan