V
vanmoorsel
Rond mei van dit jaar zijn wij overgestapt van Chello Classic naar Chello Extreme met Digitale telefonie.
Er zijn toen al problemen geweest met het aansluiten van het nieuwe modem, ze kregen het niet voor elkaar om het oude modem uit het systeem te halen en het nieuwe aan te melden (het internet gedeelte bleef over de verkeerde lijn gaan). Na enige tijd (3 kwartier) met een upc medewerkster aan de lijn gehangen te hebben had ze het geregeld, ze had mijn upc account helemaal opnieuw moeten aanmaken
.
Op Donderdag 10 augustus kreeg ik een e-mail dat de nieuwe factuur gereed stond op upc.nl, na controle bleek er 2 keer chello extreme op gefactureerd te zijn (totaal bedrag van rond de 140 euro, dus inclusief digitale tv met extra pakket,digitale telefonie, en 2x chello extreme).
Ik probeerde contact op te nemen met de upc helpdesk maar de digitale telefonie bleek niet te werken (had de dag ervoor nog geen problemen) dus dat heb ik toen met de mobiel gedaan.
Die avond gaf de upc helpdesk medewerker aan dat de fout op mijn factuur verholpen zou worden (voordat dit van mijn rekening afgeschreven werd!) en dat ik hierover nog een bericht zou krijgen.
Hij zou ook gelijk kijken naar de digitale telefonie, indien dat de volgende ochtend nog niet zou werken moest ik weer contact opnemen met UPC.
De volgende dag bleek de digitale telefonie niet te werken dus heb ik een e-mail gestuurd via het contact formulier van upc. Nadat ik rond 17:00 thuis was van het werk bleek de telefonie nog niet te werken dus heb ik maar weer (met de mobiel) gebeld naar UPC.
De medewerker daa gaf aan dat het e-mailtje inderdaad was aangekomen en ging kijken wat het probleem was, hij heeft vanaf toen mij zelf gebeld op de mobiel. Het probleem zat toch in de instellingen van mijn modem, deze zag de telefoonlijn niet
Hij kreeg het zelf niet opgelost en gaf zelf aan dat hij hulp van "hogerhand" nodig had om dit op te lossen.
Hij nam weer contact op en gaf aan dat mijn UPC account opnieuw moest worden ingesteld, daarbij zou ik eventueel niet opgehaalde mail kwijtraken. Na mijn accoord is hij toen aan de slag gegaan.
De volgende keer dat hij belde moest ik het modem stroomloos maken en mijzelf weer opnieuw aanmelden op provisioning.upc.nl. Hierna keerde het probleem terug dat het internet via de verkeerde, trage (digitale telefonie!) lijn liep.
Na nog een aantal keren het modem stroomloos te hebben moeten maken was alles nu geregeld. Internet en telefonie werkte weer. De medewerker gaf nog wel aan dat ik in september een foutieve factuur zou krijgen , waar nog een keer borg voor het modem en overgang van classic naar extreme op zal worden gefactureerd. Hierover zou ik ZELF contact moeten opnemen met UPC
.
Vandaag (14-9) had ik nog geen bericht gehad over mijn foutieve factuur van 10 augustus, dus heb ik weer telefonisch contact gehad met UPC. Deze medewerkster gaf aan dat het bedrag nu op ca 120 euro stond en dat ik dit gewoon moet betalen,de volgende factuur zou het dan weer verrekend worden? Nu snap ik niet hoe ze op 120 euro komen want 140 euro - 50 euro (chello extreme) is nog altijd 90 euro! Hierna vroeg ik haar of ze me de gewijzigde formulier kon mailen of eventueel up upc.nl online kon zetten, ze gaf aan dat dit niet kon want dit was een geautomatiseerd systeem.
Dus de huidige factuur klopt niet, de komende factuur ook niet (moet ik zelf over bellen!) en ik heb al ruim 1 1/2 uur ZELF MOBIEL met de UPC helpdesk gebelt.
Zucht.
Er zijn toen al problemen geweest met het aansluiten van het nieuwe modem, ze kregen het niet voor elkaar om het oude modem uit het systeem te halen en het nieuwe aan te melden (het internet gedeelte bleef over de verkeerde lijn gaan). Na enige tijd (3 kwartier) met een upc medewerkster aan de lijn gehangen te hebben had ze het geregeld, ze had mijn upc account helemaal opnieuw moeten aanmaken

Op Donderdag 10 augustus kreeg ik een e-mail dat de nieuwe factuur gereed stond op upc.nl, na controle bleek er 2 keer chello extreme op gefactureerd te zijn (totaal bedrag van rond de 140 euro, dus inclusief digitale tv met extra pakket,digitale telefonie, en 2x chello extreme).
Ik probeerde contact op te nemen met de upc helpdesk maar de digitale telefonie bleek niet te werken (had de dag ervoor nog geen problemen) dus dat heb ik toen met de mobiel gedaan.
Die avond gaf de upc helpdesk medewerker aan dat de fout op mijn factuur verholpen zou worden (voordat dit van mijn rekening afgeschreven werd!) en dat ik hierover nog een bericht zou krijgen.
Hij zou ook gelijk kijken naar de digitale telefonie, indien dat de volgende ochtend nog niet zou werken moest ik weer contact opnemen met UPC.
De volgende dag bleek de digitale telefonie niet te werken dus heb ik een e-mail gestuurd via het contact formulier van upc. Nadat ik rond 17:00 thuis was van het werk bleek de telefonie nog niet te werken dus heb ik maar weer (met de mobiel) gebeld naar UPC.
De medewerker daa gaf aan dat het e-mailtje inderdaad was aangekomen en ging kijken wat het probleem was, hij heeft vanaf toen mij zelf gebeld op de mobiel. Het probleem zat toch in de instellingen van mijn modem, deze zag de telefoonlijn niet

Hij nam weer contact op en gaf aan dat mijn UPC account opnieuw moest worden ingesteld, daarbij zou ik eventueel niet opgehaalde mail kwijtraken. Na mijn accoord is hij toen aan de slag gegaan.
De volgende keer dat hij belde moest ik het modem stroomloos maken en mijzelf weer opnieuw aanmelden op provisioning.upc.nl. Hierna keerde het probleem terug dat het internet via de verkeerde, trage (digitale telefonie!) lijn liep.
Na nog een aantal keren het modem stroomloos te hebben moeten maken was alles nu geregeld. Internet en telefonie werkte weer. De medewerker gaf nog wel aan dat ik in september een foutieve factuur zou krijgen , waar nog een keer borg voor het modem en overgang van classic naar extreme op zal worden gefactureerd. Hierover zou ik ZELF contact moeten opnemen met UPC

Vandaag (14-9) had ik nog geen bericht gehad over mijn foutieve factuur van 10 augustus, dus heb ik weer telefonisch contact gehad met UPC. Deze medewerkster gaf aan dat het bedrag nu op ca 120 euro stond en dat ik dit gewoon moet betalen,de volgende factuur zou het dan weer verrekend worden? Nu snap ik niet hoe ze op 120 euro komen want 140 euro - 50 euro (chello extreme) is nog altijd 90 euro! Hierna vroeg ik haar of ze me de gewijzigde formulier kon mailen of eventueel up upc.nl online kon zetten, ze gaf aan dat dit niet kon want dit was een geautomatiseerd systeem.
Dus de huidige factuur klopt niet, de komende factuur ook niet (moet ik zelf over bellen!) en ik heb al ruim 1 1/2 uur ZELF MOBIEL met de UPC helpdesk gebelt.
Zucht.
