Hallo ik ben nog druk bezig met het uitzoeken van deze abonnementswissel
Chello Classic en KNP naar Chello light en freetime
Heeft iemand toevallig een afbeelding van hoe de telefoonaansluiting eruit ziet op het modem?
Op dit moment is mijn telefoonkabel aangesloten in de wandcontactdoos (dus zonder stekker) op de aansluiting in de muur. 60 cm hiervanaf komt ook de wandcontactdoos naar buiten met de nu bestaande TV/internet en radio aansluiting.
Een nieuw modem komt dan ook had ik al begrepen in plaats van mijn Motorola, echter hoe zit de aansluiting voor de telefoon eruit.
Chello Classic en KNP naar Chello light en freetime
Heeft iemand toevallig een afbeelding van hoe de telefoonaansluiting eruit ziet op het modem?
Op dit moment is mijn telefoonkabel aangesloten in de wandcontactdoos (dus zonder stekker) op de aansluiting in de muur. 60 cm hiervanaf komt ook de wandcontactdoos naar buiten met de nu bestaande TV/internet en radio aansluiting.
Een nieuw modem komt dan ook had ik al begrepen in plaats van mijn Motorola, echter hoe zit de aansluiting voor de telefoon eruit.