H
Hagen
Geen mooie opsmuk, recht toe recht aan.
Ik lees al geruime tijd allerlei berichten over van alles enn nog wat
Wat me opvalt is dat veel in enorm geouwehoer uitmond, gezeur over upload snelheden.Kabel modem dit, com21 dat motorola zus en zo.
Kan het niet is wat ZAKELIJKER, kort en krachtig to the point
Niet een hele opsomming van wat voor troep je thuis heb staan, maar wel DIT en DAT wat direct met het (een )probleem temaken heeft.
Als iemand NU geen email kan ophalen en dat 10 min geleden nog wel, dan ligt het probleem bij CHELLO, niet bij die persoon, mijn internet lag er voor 5 dagen uit, (Rtd Nrd) moet ik dan de fout bij mezelf zoeken, dacht het niet.Had gekund, ware het niet dat ik MEER dan een PC heb en geen enkele internet had, dus was het duidelijk. De helpdesk, die zijn blij dat ze "werk"hebben meer zijn ze niet goed voor.
Dus voortaan graag kort , 2 the point, relevante gegevens en geen overtollige shit. Dan , alleen dan wil ik ook wel helpen
gr 2 all
Ik lees al geruime tijd allerlei berichten over van alles enn nog wat
Wat me opvalt is dat veel in enorm geouwehoer uitmond, gezeur over upload snelheden.Kabel modem dit, com21 dat motorola zus en zo.
Kan het niet is wat ZAKELIJKER, kort en krachtig to the point
Niet een hele opsomming van wat voor troep je thuis heb staan, maar wel DIT en DAT wat direct met het (een )probleem temaken heeft.
Als iemand NU geen email kan ophalen en dat 10 min geleden nog wel, dan ligt het probleem bij CHELLO, niet bij die persoon, mijn internet lag er voor 5 dagen uit, (Rtd Nrd) moet ik dan de fout bij mezelf zoeken, dacht het niet.Had gekund, ware het niet dat ik MEER dan een PC heb en geen enkele internet had, dus was het duidelijk. De helpdesk, die zijn blij dat ze "werk"hebben meer zijn ze niet goed voor.
Dus voortaan graag kort , 2 the point, relevante gegevens en geen overtollige shit. Dan , alleen dan wil ik ook wel helpen
gr 2 all